ایردراپ توکن BLUR انجام شد

خانهاخبارایردراپ توکن BLUR...

آنچه می‌خوانید...

پس از ماه‌ها انتظار، بالاخره بازار معاملاتی توکن‌های غیرمثلی بلر (Blur)، توکن اصلی خود را منتشر و میان کاربران واجد شرایط خود ایردراپ کرد. بلافاصله پس از ایردراپ، قیمت توکن BLUR از سقف 5 دلاری خود با 84% کاهش، به 0.7 دلار کاهش یافت.

به گزارش کوین دسک، بلر یکی از رقبای سرسخت اوپن سی است که بر بستر شبکه اتریوم فعالیت می‌کند. بر اساس داده‌های DappRadar، حجم معاملاتی این این بازار NFT در 24 ساعت گذشته از 9.5 میلیون دلار فراتر رفته و پس از اوپن سی با 12 میلیون دلار، در رتبه دوم قرار دارد.

- Advertisement -

بازار معاملاتی بلر به کاربران خود که پیش از این در این بازار، NFT معامله کرده‌اند، بسته‌هایی تحت عنوان کِر پکیج (Care Package) اعطا کرده که میزان توکن دریافتی از طریق ایردراپ را مشخص می‌کند. شایان ذکر است کاربران واجد شرایط می‌توانند تا 60 روز آینده، ایردراپ خود را از این لینک دریافت نمایند.

تیم توسعه بلر در توییتی در رابطه با این بازار معاملاتی نوشت:

از زمان راه‌اندازی این بازار (4 ماه پیش)، 146823 کاربر در مجموع 1.2 میلیارد دلار در این پلتفرم معامله کرده‌اند. این رشد نفس‌گیر تنها با حمایت جامعه بلر ممکن شده است.

معامله‌گران از زمان راه‌اندازی بازار بلر، منتظر ایردراپ توکن BLUR بودند. این توکن ابتدا قرار بود در ماه ژانویه ایردراپ شود اما در نهایت، روز سه‌شنبه بین کاربران عرضه شد. در این بین، بازار بلر به کاربران نسبت به حملات احتمالی فیشینگ و کلاهبرداری‌ها هشدار داد.

شایان ذکر است کاربران جدید می‌توانند با فروش NFT خود در بازار بلر و پیشنهاد قیمت برای خرید توکن‌ها، شانس خود را برای دریافت توکن BLUR در ایردراپ دوم افزایش دهند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان