ایردراپ توکن OP شبکه آپتیمیزم انجام شد؛ چه کسانی آن را دریافت می‌کنند؟

خانهاخبارایردراپ توکن OP...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: روز سه شنبه بالاخره شبکه مقیاس پذیری لایه 2 آپتیمیزم توکن جدید خود OP را در بستر اتریوم راه اندازی کرد. همانند دیگر پروژه ها و به عنوان روشی مرسوم در حوزه کریپتو، توکن های ابتدایی این پروژه به صورت ایردراپ در اختیار کاربران واجد شرایط قرار گرفت. کاربران ابتدایی و افرادی که از پل های ارتباطی برای انتقال توکن ها استفاده کردند و یا در زمان مشخصی به گیت کوین کمک کردند کاربران واجد شرایط برای دریافت OP محسوب می‌شوند.

اولین نشانه های راه اندازی این توکن اخبار صرافی های بای بیت و MEXC و دیگر صرافی ها مبنی بر آغاز معاملات اسپات OP بود. گفتنی است که شبکه آپتیمیزم ابتدا در ماه آوریل و در پی معرفی (آپتیمیزم جمعی) خبر از راه اندازی این توکن داد. این شبکه توضیح داد که منظور از واژه جمعی آزمایشی در حوزه حاکمیت دیجیتالی خواهد بود و OP به عنوان توکن حاکمیتی جامعه و در به روزرسانی های پروتکل، توکن پاداش شبکه ایفای نقش خواهد کرد.

- Advertisement -

در حالی که تیم توسعه آپتیمیزم در ابتدا تنها 5 % از موجودی 4.29 میلیارد توکن OP را به اولین ایردراپ اختصاص داده‌اند، قرار است که در آینده شاهد فصلی کامل از ایردراپ ها باشیم و 14 % دیگر از موجودی این توکن نیز به وسیله ایردراپ به کاربران اهدا شود. با این حال باید هنوز هیچ اطلاعات و جزئیاتی از این ایردراپ ها منتشر نشده است.

آپتیمیزم یکی از چندین پروژه ای است که با ایجاد یک اکوسیستم لایه 2 به مقیاس پذیری اتریوم کمک می‌کند. این شبکه با استفاده از تکنولوژی رمزنگاری رول آپ های خوشبین به این هدف دست می‌یابد، به وسیله این تکنولوژی تراکنش های اتریوم در این لایه متمرکز می‌شوند و ترافیک در شبکه لایه 1 اتریوم کاهش می‌یابد. بدین ترتیب بدون فدا شدن امنیت شاهد سرعت و هزینه کمتری در اتریوم هستیم.

انتظار می‌رود که توکن OP نقش حیاتی برای اکوسیستم لایه 2 ایفا کند چرا که هولدرهای آن در حقیقت قدرت تصمیم گیری درباره آینده این شبکه را دارند. همچنین در اقدامی بی سابقه، آپتیمیزم قصد دارد توکن های سول باند غیرقابل انتقال را میان اعضای جامعه آپتیمیزم جمعی توزیع کند. تیم توسعه به اعضایی که OP دریافت می‌کنند لقب اعضای توکن خانه داده است و قرار است توکن های سول باند میان اعضای شهروندان خانه توزیع شود. این دو در آینده با همکاری یکدیگر بر آپتیمیزم حکومت خواهند کرد.

مطلب مفید: بلاک چین چیست؟ هر آنچه باید در مورد فناوری بلاک چین بدانید

مشکلات ایردراپ توکن OP

پس از آغاز ایردراپ توکن OP، تقاضای بسیار زیاد و تلاش کاربران برای دریافت توکن های خود باعث شد تا شاهد مجموعه ای از تراکنش های ناموفق در شبکه باشیم. تیم توسعه آپتیمیزم در این باره گفت که در تلاش است تا گنجایش شبکه را افزایش دهند. بنابر توضح تیم آپتیمیزم، این شبکه به مدت 3 ساعت با افت عملکرد مواجه شد و تیم پشتیبانی به دنبال افزایش گنجایش شبکه بود.

پس از آن آپتیمیزم در پستی توییتری گفت که از اتفاقات این ایردراپ درس گرفته و در ایردراپ های بعدی دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود. همچنین در هفته آینده یک بازنگری گسترده از اتفاقات این ایردراپ و با جزئیات کامل توسط آپتیمیزم منتشر خواهد شد.

بنابر داده های کوین گکو، OP کار خود را با قیمت 1.43 دلار آغاز کرد و کمی بعد به 2.1 دلار نیز رسید. با این حال پس از ثبات بیشتر قیمت به محدوده 1.92 دلاری رسید تا از زمان آغاز به کار رشدی 34 درصدی را تجربه کرده باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان