اظهار نظر جنجالی بنیانگذار دوج کوین: ایلان ماسک حتی ارزش صحبت کردن را هم ندارد

خانهاخباراظهار نظر جنجالی...

آنچه می‌خوانید...

جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران دوج کوین در مصاحبه اخیر خود با بیزینس اینسایدر اظهار نظری جنجالی در رابطه با ایلان ماسک کرده است. به گفته پالمر، ایلان ماسک حتی ارزش صحبت کردن را هم ندارد.

پالمر در این مصاحبه ایلان ماسک را به سو استفاده از جامعه ارزهای دیجیتال برای تقویت مکتب فکری خود متهم کرد.

- Advertisement -

اواخر ماه مه بود که اختلاف ایلان ماسک و پالمر آغاز شد و این دو در توییتر یک دیگر را زیر سوال بردند. پالمر ابتدا در توییتی توان برنامه‌نویسی ماسک را زیر سوال برد و مدعی شد ثروتمندترین فرد جهان، مهارت‌های پایینی در این زمینه دارد. در ادامه، ماسک به ادعاهای پالمر واکنش نشان داد و در توییتی نوشت پالمر، حتی یک خط از کدهای دوج کوین را ننوشته است.

پالمر معتقد است ماسک با حمایت‌های خود از دوج کوین قصد دارد تا ارتشی از افراد متعهد و پرشور برای خود فراهم کند.

پس از حمایت‌های ایلان ماسک از دوج کوین در سال 2021، این میم کوین به تیتر نخست اخبار تبدیل شد و رشد چشمگیری را تجربه کرد. با این حال، از آن زمان، دوج در روند نزولی قرار گرفته و در حال حاضر، با اوج قیمت خود، بیش از 90% فاصله دارد.

جکسون پالمر در سال 2015 پروژه دوج کوین را ترک کرد و دیگر به این پروژه بازنگشت. وی از آن زمان بارها اظهار نظرهای جنجالی در رابطه با بازار ارز دیجیتال کرده و مدعی است استفاده از این دارایی‌ها، راه کلاهبرداری را هموار می‌کند.

اخیرا شکایتی 258 میلیون دلاری از ماسک تنظیم شده که مدعی است این میلیاردر دوج کوین را عمدتا به عنوان یک طرح پانزی تبلیغ می‌کرده است.

نظر شما در رابطه با جدال جکسون پالمر و ایلان ماسک چیست؟ آیا مدیرعامل تسلا به صحبت‌های پالمر واکنش نشان خواهد داد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان