شرکت آمازون بازار NFT خود را در ماه آوریل راه‌اندازی می‌کند

خانهاخبارشرکت آمازون بازار...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بر اساس گزارش‌های مختلف، شرکت آمازون، غول حوزه تجارت الکترونیک قصد دارد در ماه آینده بازار NFT خود را راه‌اندازی کند. باید اشاره داشت که 15 مجموعه NFT مختلف نیز برای زمان راه‌اندازی از اکنون در دسترس است. گزارش‌های مختلفی حاکی از آن هستند که بازار NFT آمازون در تاریخ 24 آوریل راه‌اندازی خواهد شد. این پلتفرم ابتدا به مشتریان آمریکایی خدمات ارائه خواهد کرد و پس از آن راه خود را به دیگر کشورها نیز باز می‌کند.

- Advertisement -

به نقل از کوین گیپ، روز راه‌اندازی بازار NFT آمازون، این شرکت 15 مجموعه توکن را عرضه خواهد کرد. علاوه بر آن، مجموعه NFTهای این پلتفرم را می‌توان داخل وب‌سایت آمازون و با کلیک بر گزینه بازار دیجیتال آمازون مشاهده کرد. لازم به ذکر است که برای خرید NFTها باید از حساب آمازون و کارت‌های اعتباری استفاده شود.

- Advertisement -

سرویس NFT آمازون به افرادی که دسترسی به کیف پول‌های رمز ارزی مانند متامسک برای خرید NFTها را ندارند، اجازه می‌دهد تا از این قابلیت بهره‌مند شوند. گزارش‌ها اشاره دارند که آمازون از سال گذشته در فکر راه‌اندازی بازار و خدمات NFT بوده است. با این حال راه‌اندازی آن به دلیل فروپاشی صرافی FTX و مشکلات آن با تأخیر مواجه شده است.

مطلب مفید: بررسی پروژه استایلایک (Stylike)؛ کلاهبرداری با چاشنی مد و فشن

ارتباط رمز ارزها با بازار NFT آمازون

در ماه ژانویه، سرویس وب آمازون از همکاری با آوا لبز، توسعه‌دهنده شبکه آوالانچ به منظور سرعت بخشیدن به پذیرش تکنولوژی بلاک چین خبر داد. اکنون و با راه‌اندازی بازار NFT آمازون، این شرکت یک گام مهم در مسیر ورود به اکوسیستم وب 3 بر خواهد داشت. باید اشاره داشت که راه‌اندازی این سرویس، آمازون را در کنار شرکت‌هایی مانند متا و گوگل قرار می‌دهد که در تلاش برای ورود به حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین هستند.

گفتنی است که سرویس وب آمازون قبل از آوا لبز همکاری را با چین لینک نیز ترتیب داده بود تا راهکار برای تولید نود ارائه کند. از دیگر همکاری‌های آمازون در فضای بلاک چین می‌توان به همکاری سرویس وب آمازون و شبکه وی چین برای خدمات مدیریت کربن دی‌اکسید اشاره داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان