تایید پروپوزال هکر تورنادو کش؛ بازگشت کنترل پروتکل به جامعه

خانهاخبارتایید پروپوزال هکر...

آنچه می‌خوانید...

هولدرهای توکن حاکمیتی تورنادو کش قرار است که به‌زودی و در پی پروپوزال غیرمنتظره هکر این پروتکل، دوباره به این میکسر دسترسی پیدا کنند و کنترل آن را در اختیار بگیرند. بر اساس داده‌ها، طرح پیشنهادی ثبت شده به‌منظور بازگردانی کنترل حاکمیت تورنادو کش به هولدرهای اصلی روز گذشته با 517 هزار رأی موافق و صفر رأی مخالف مورد تأیید قرار گرفت. بر اساس داده‌ها، تا فردا این طرح اجرایی خواهد شد.

بازگشت حاکمیت تورنادو کش به جامعه

به نقل از د بلاک، اتفاق اخیر می‌تواند پایان خوشی برای هک پروتکل تورنادو کش و در اختیار گرفتن حاکمیت آن باشد که پروتکل را تحت تأثیر قرار نداد. در حالی که این رویداد منجر به اتفاق خطرناک‌تری نشد اما هکر در حمله ابتدایی خود و با کنترل حاکمیت میکسر موفق شد توکن‌های زیادی را به سرقت ببرد.

- Advertisement -

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی نانسن، این هکر 483 هزار توکن TORN را به سرقت برد و بیشتر آن‌ها را به اتریوم تبدیل کرد. وی همچنین برای مخفی نگه‌داشتن منبع تراکنش‌ها، اتریوم‌ها را وارد تورنادو کش کرد.

مطلب مفید: استیکینگ NFT چیست و چگونه از آن کسب سود کنیم؟

قابل‌توجه است که چند روز پیش این هکر با ارائه یک پروپوزال مخرب و تصویب آن موفق شد کنترل بخش حاکمیتی تورنادو کش را در اختیار بگیرد. طرح ارائه شده از سمت این هکر به آن‌ها اجازه داد تا 1.2 میلیون رأی یا به عبارتی توکن را در اختیار بگیرد. سپس این مهاجم از توکن‌ها استفاده کرد طرح‌های پیشنهادی بیشتری را تصویب کند و به این واسطه به‌طور کامل میکسر را کنترل کند.

تورنادو کش یک سرویس میکسر ارزهای دیجیتال بر بستر شبکه اتریوم است که در ماه اوت سال گذشته توسط دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی، یکی از زیرمجموعه‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شد. وزارت خزانه‌داری در آن زمان اشاره داشت که از این پروتکل برای پول‌شویی و گم کردن رد مجرمان استفاده می‌شود. همچنین قابل‌ذکر است که الکسی پترسف، یکی از توسعه‌دهندگان این پروتکل در کشور هلند و با اتهاماتی از جمله پول‌شویی منتظر حکم دادگاه است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان