رقیب جدید توییتر؛ اینستاگرام برنامه متنی خود را راه‌اندازی می‌کند

خانهاخباررقیب جدید توییتر؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در جلسه‌ای خصوصی با تعدادی از سازندگان محتوا، متا، شرکت مادر اینستاگرام از برنامه خود برای راه‌اندازی برنامه مکالمه و مبتنی بر متن برای رقابت با توییتر خبر داد. تصاویر لو رفته از برنامه متنی اینستاگرام نشان می‌دهد که شاهد رابط کاربری مشابه با توییتر هستیم.

- Advertisement -
spot_img

برنامه متنی اینستاگرام؛ رقیب جدید توییتر

به نقل از کوین تلگراف، لیا هابرمن، یکی از اساتید دانشگاه کالیفرنیا اولین کسی بود که از برنامه رقابت اینستاگرام با توییتر پرده برداشت. بر اساس داده‌های وی، در حالی که برنامه متنی اشاره شده مبتنی بر اینستاگرام ساخته خواهد شد اما غیرمتمرکز است و به‌عنوان یک برنامه جداگانه عمل می‌کند. علاوه بر آن، برنامه مذکور با دیگر برنامه‌های غیرمتمرکز فضای مجازی مانند Mastodon سازگار خواهد بود و به کاربران اجازه می‌دهد تا به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشند.

- Advertisement -
توییت هابرمن

گفتنی است که برنامه متنی اینستاگرام عملکردی مشابه با توییتر دارد و کاربران می‌توانند در آن به مشاهده محتوا در قالب متن، تصاویر و ویدیوها بپردازند. همچنین قابل‌توجه است که پست‌های متنی این برنامه دارای محدودیت 500 کلمه‌ای است.

مطلب مفید: استاندارد BRC-20 بیت کوین چیست؟

در حالی که رقیب جدید توییتر به‌طور مستقل از اینستاگرام فعالیت خواهد کرد، قابلیت‌هایی مانند امنیت حساب‌های کاربری و کنترل تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام الهام گرفته خواهند شد.

برنامه متنی اینستاگرام

گفتنی است که پس از پست لیا هابرمن، یکی از خبرنگاران بلومبرگ نیز توسعه برنامه این متنی را از طریق منابع داخلی شرکت متا تأیید کرد. باید اشاره داشت که متا در ماه مارس از راه‌اندازی و توسعه برنامه فضای مجازی غیرمتمرکز و مستقل خود پرده برداشته بود.

این شرکت در آن زمان توضیح داد که هدفش ایجاد شبکه‌ای غیرمتمرکز برای اشتراک متن‌های مختلف است. متا معتقد است که فرصتی برای ایجاد یک شبکه مستقل وجود دارد که در آن تولیدکنندگان محتوا و افراد عادی بتوانند علایق خود را به اشتراک بگذارند.

لازم به ذکر است که در همین حین و هم‌زمان با مشخص شدن برنامه‌های متا برای راه‌اندازی برنامه متنی اینستاگرام، TBD، بخشی از شرکت فناوری مالی بلاک تحت مدیریت جک دورسی، پلتفرم غیرمتمرکز وب 5 خود را معرفی کرد. هدف این پلتفرم معرفی هویت غیرمتمرکز و فضای ذخیره‌ای داده‌ها به برنامه‌ها است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشد.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان