پروژه چیلیز بلاکچین خود را راه اندازی کرد

خانهاخبارپروژه چیلیز بلاکچین...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

چیلیز، پلتفرمی که به طرفداران تیم‌های ورزشی مختلف امکان می‌دهد توکن‌های هواداری مربوط به آن تیم‌ها را داشته باشند روز گذشته از راه‌اندازی و عرضه بلاکچین مخصوص به خود خبر داد. پیش از این CHZ صرفا یک توکن بر بستر شبکه اتریوم بود.

به گزارش کوین دسک، بلاکچین چیلیز، با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و بر توکن‌های غیرمثلی (NFT)، بازی‌های Play2Earn، پخش رویدادهای ورزشی و کسب درآمد از آنها (Watch2Earn) و سیستم پرداختی برای پخش زنده رویدادهای ورزشی تمرکز خواهد کرد.

- Advertisement -

بلاکچین چیلیز، تحت عنوان چیلیز چین 2.0 (Chiliz Chain 2.0) ابتدا در ماه مارس سال گذشته در شبکه‌ای آزمایشی راه‌اندازی شد و فورکی از زنجیره BNB است.

این بلاکچین، مبتنی بر مکانیسم اجماع اثبات اعتبار سهام (PoSA) است و از سیستمی متشکل از 11 ولیدیتور فعال استفاده می‌کند. هدف از این مکانیسم، ارائه تراکنش‌هایی سریع‌تر، کارمزد و مصرف انرژی کمتر است. هولدرهای چیلیز نیز با سپرده‌گذاری (استیک) توکن CHZ در شبکه جدید، پاداش دریافت خواهند کرد.

شایان ذکر است در ابتدای کار بلاکچین چیلیز، تنها توسعه‌دهندگان شخص ثالث تاییدشده می‌توانند قرارداد هوشمند خود را روی شبکه توسعه دهند. چیلیز قرار است در روزهای آتی لیست حداکثر 10 استارت‌آپ از فروش بلیط NFT گرفته تا توکن‌های هواداری را معرفی کند که در این شبکه فعالیت خواهند کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان