کشور سنت کیتس و نویس بیت کوین کش را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرد

خانهاخبارکشور سنت کیتس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

سنت کیتس و نویس (Saint Kitts and Nevis)، کشوری جزیره‌ای واقع در کارائیب به تازگی از برنامه‌های خود برای تبدیل بیت کوین کش به ارز قانونی و یک روش پرداخت رسمی در مرزهای خود خبر داده است. به نقل از کریپتوپوتیتو، این کشور قصد دارد تا ماه مارس سال 2023 بیت کوین کش را به روشی رسمی برای پرداخت‌های خود تبدیل کند. گفتنی است که پس از این اعلامیه قیمت دارایی با رشد همراه شد و از 100 دلار عبور کرد.

- Advertisement -
spot_img

بیت کوین کش، ارز قانونی سنت کیتس و نویس

ترنس مایکل درو، نخست وزیر سنت کتس و نویس اعلام کرد که دولت قصد دارد وارد حوزه استخراج بیت کوین کش شود و این دارایی را در مارس 2023 به ارز قانونی کشور تبدیل کند. وی اشاره داشت که ارز BCH فرصت‌های زیادی را برای آینده به وجود خواهد آورد. درو همچنین افزود که پس از تضمین از حفاظت حداکثری مصرف کنندگان توسط قانون گذاران این پروژه آغاز خواهد شد.

توییت کیم دات کام

مطلب مفید: چرا باید پله‌ای در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

- Advertisement -

پس از اعلامیه نخست وزیر سنت کیتس و نویس، قیمت BCH با رشد قابل توجه خود به سطح 103 دلاری رسید. در ساعات گذشته با وجود اصلاح همچنان 100 دلار را حفظ کرده است. با این حال باید اشاره داشت که بیت کوین کش با اوج 1500 دلاری که سال گذشته آن را ثبت کرد فاصله بسیار زیادی دارد. همچنین اوج تاریخی این ارز در سال 2017 ثبت شد و قیمت موفق شد سطح 4300 دلاری را ثبت کند.

در حال حاضر تنها دارایی دیجیتالی که به عنوان ارز قانونی یک کشور ایفای نقش می‌کند، بیت کوین است. کشور السالوادور سال گذشته چنین خبری را اعلام کرد و از آن پس بیت کوین را به عنوان ارز قانونی خود پذیرفت. پس از آن، جمهوری آفریقای مرکزی نیز در سال جاری مسیر السالوادور را دنبال کرد.

فاستین آرچانج توادارا، رئیس جمهور کشور اشاره داشت که قدرت درهم گسیخته بیت کوین در بلند مدت مزایای زیادی خواهد داشت. وی همچنن افزود که این دارایی می‌تواند در شرایط اقتصادی کنونی به عنوان قایق نجات ایفای نقش کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان