توقف مینت TUSD توسط پرایم تراست؛ قیمت استیبل کوین کاهش یافت

خانهاخبارتوقف مینت TUSD...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

استیبل کوین TrueUSD یا به اختصار TUSD، روز گذشته ثبات خود نسبت به دلار را از دست داد و در قیمتی کمتر از 1 دلار معامله شد. قیمت این ارز دیجیتال در پی اعلامیه تیم توسعه مبنی بر توقف مینت استیبل کوین TUSD توسط پرایم تراست (Prime Trust)، شریک فناوری آن با اصلاح همراه شد و در محدوده 0.99 دلاری معامله شد.

- Advertisement -
spot_img

بی‌ثباتی استیبل کوین TUSD

به نقل از کوین تلگراف، استیبل کوین TUSD پنجمین استیبل کوین بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است که روز گذشته به سطح 0.996 دلاری نیز رسید. باید اشاره داشت که بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده 0.997 دلاری قرار دارد. همچنین قابل‌توجه است که TUSD دارای موجودی 2.04 میلیارد دلاری و پشتوانه 2.08 میلیارد دلاری است.

- Advertisement -
توییت تیم TUSD

همان‌طور که اشاره شد، بی‌ثباتی قیمت استیبل کوین TUSD در پی اعلامیه تیم توسعه این ارز دیجیتال مبنی بر توقف مینت آن توسط شرکت پرایم تراست رخ داد. گفتنی است که پرایم تراست تنها اعلام کرده است که مینت این ارز را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند و جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است. در همین راستا، تیم استیبل کوین به کاربران گفت که سرویس‌های مینت و بازخرید این ارز دیجیتال با دیگر شرکای بانکی پلتفرم بدون هیچ مشکلی فعال است.

مطلب مفید: بهترین زمان خرید بیت کوین چه زمانی است؟

در بیانیه تیم توسعه آمده است که همکاری پلتفرم با دیگر موسسه‌های مالی بدون هیچ مشکلی پابرجا است و درنتیجه کاربران می‌توانند از تراکنش‌های یکپارچه و در لحظه برای استیبل کوین TUSD بهره‌مند شوند. قابل‌توجه است که این ارز دیجیتال در یک سال گذشته چندین بار ثبات خود را نسبت به دلار آمریکا از دست داده است.

نوسانات استیبل کوین TUSD

هنوز مشخص نیست که آیا توقف مینت این استیبل کوین ارتباطی با شایعات مربوط به ورشکستگی پرایم تراست دارد یا خیر. این شرکت که یک زیرساخت فناوری مالی در نوادا به شمار می‌رود، در ماه ژانویه، یک‌سوم از کارمندان خود را اخراج کرد. همچنین این پلتفرم نقش واسطه را هنگام نگه‌داری دارایی‌های کاربران بایننس آمریکا از طریق شرکای بانکی ایفا می‌کرد.

باید اشاره داشت که قرار است پرایم تراست در یک معامله خرید به زیرمجموعه پلتفرم حضانتی بیت گو (BitGo) تبدیل شود. بر اساس اعلامیه روز 8 ژوئن، بیت گو یک قرارداد غیر الزام‌آور را برای تصاحب این شرکت امضا کرده است. با این اقدام، بیت گو می‌تواند به راه‌های پرداختی و سرمایه IRA رمزارزی پرایم تراست دسترسی پیدا کند و خدمات مدیریت ثروت خود را گسترش دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان