تتر قصد دارد اوراق تجاری پشتوانه‌اش را به صفر برساند

خانهاخبارتتر قصد دارد...

آنچه می‌خوانید...

شرکت تتر، بزرگترین عرضه‌کننده استیبل کوین بازار ارز دیجیتال قصد دارد بالاخره از شر اوراق تجاری پشتوانه استیبل کوین USDT خلاص شود و آنها را از خزانه خود حذف کند.

تتر روز چهارشنبه بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد و در آن، گزارشات مختلف مبنی بر اینکه استیبل کوین USDT، تا 85% توسط اوراق تجاری شرکت‌های چینی و یا آسیایی پشتیبانی می‌شود را تکذیب کرد.

- Advertisement -

شرکت تتر ضمن تکذیب این ادعاها، خاطرنشان کرد بیش از 47% از کل پشتوانه USDT را اوراق خزانه‌داری آمریکا تشکیل می‌دهد. این شرکت در گزارش خود در ماه مه، اعلام کرد اوراق تجاری، کمتر از 25% از پشتوانه استیبل کوین USDT را تشکیل می‌دهد که تا 31 مارس، حدود 21 میلیارد دلار ارزش داشته‌اند.

جزئیات پشتوانه استیبل کوین تتر - تاریخ انتشار مه 2022
جزئیات پشتوانه استیبل کوین تتر – تاریخ انتشار مه 2022

بر اساس بیانیه اخیر، شرکت تتر به کاهش اوراق تجاری پشتوانه خود ادامه داده و حجم آن را از 21 میلیارد دلار به 11 میلیارد دلار رسانده است. همچنین تتر اعلام کرد قصد دارد این رقم را تا پایان ماه ژوئن به 8.4 میلیارد دلار کاهش دهد و در نهایت، خزانه خود را از اوراق تجاری پاک کند.

در بیانیه شرکت تتر آمده است:

این به تدریج و بدون هیچگونه ضرر و زیانی به صفر خواهد رسید. تمامی اوراق تجاری در حال انقضا هستند و با سرسید کوتاهی وارد خزانه‌داری آمریکا خواهند شد.

تتر بار دیگر به بحران اخیر پلتفرم وام‌دهی سلسیوس اشاره کرد و خاطرنشان کرد موقعیت معاملاتی این پلتفرم، بدون اینکه ضرری به تتر وارد شود، لیکویید شده است. تتر در این رابطه گفت:

در حال حاضر، به جز سرمایه‌گذاری کوچکی که تتر در سلسیوس انجام داده است، هیچ ارتباطی با این پلتفرم ندارد.

این شرکت همچنین اعلام کرد گزارشاتی که نشان می‌دهد تتر در بحران شرکت سرمایه‌گذاری تری اروز کپیتال نقش دارد کاملا نادرست است.

گزارش اخیر شرکت تتر از پشتوانه‌اش در حالی منتشر می‌شود که بازار هنوز در شوک فروپاشی استیبل کوین الگوریتمی ترا قرار دارد. همچنین به تازگی استیبل کوین ترون، بهای دلاری خود را از دست داده است.

نظر شما در رابطه با حذف اوراق تجاری از پشتوانه شرکت تتر چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

5 نظرات

    • نه. اتفاقا خوبه. قبلا انتقادات زیادی به تتر شده بود که توی پشتوانش اوراق تجاری داره. بحران شرکت اورگراند یادتونه؟ اون زمان میگفتن تتر اوراق تجاری اورگراند رو داره و با ورشکستگی این شرکت تتر از بین میره. حالا با حذف اوراق تجاری این خطر تا حد زیادی برطرف میشه

  1. خدایی تتر از دلار کاغذی که خیلی بهتره.تو‌ لحظه می‌خری‌میفروشی‌‌‌همه جا هم‌پشتیبانیش‌میکنن.من‌که‌خیلی اوکیم‌با هاش

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان