تحلیل آربیتروم (ARB)؛ احتمال شکست سطح ۱.۲ دلار وجود دارد؟

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت آربیتروم (ARB) در نزدیکی سطح روانی 1 دلار حمایت شده است، که نشان می دهد گاوها با قدرت در حال خرید در کف‌ها هستند. در ادامه با فکت کوینز و تحلیل آربیتروم همراه باشید.

نمودار روزانه قیمت آربیتروم (ARB‌)

نمودار روزانه ARB/USDT. منبع: TradingView

- Advertisement -

تحلیل آربیتروم

به گزارش کوین تلگراف، خرس ها تلاش کرده اند تا حرکت صعودی قیمت آربیتروم را در 1.20 دلار متوقف کنند، اما یک نکته مثبت وجود دارد و آن اینکه  گاوها فشار خرید خود را حفظ کرده اند. امری که احتمال شکست سطح 1.20 دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، ارز دیجیتال ARB می‌تواند تا 1.40 دلار و در مرحله بعد  به 1.50 دلار صعود کند.

اگر قیمت به سطح 1.20 دلار واکنش منفی نشان دهد، سناریوی صعودی در کوتاه مدت منتفی خواهد شد. در ادامه نیز قیمت احتمالا برای چند روز به تثبیت خود بین 1 دلار و 1.20 دلار ادامه خواهد داد.

نمودار چهار ساعته نمودار روزانه

نمودار چهار ساعته ARB/USDT. منبع: TradingView

20-EMA در نمودار چهار ساعته شروع به افزایش کرده است و RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می‌دهد فشار فروش در حال کاهش است. خریداران سعی خواهند کرد موقعیت خود را با افزایش قیمت آربیتروم به بالای 1.20 دلار تقویت کنند. اگر در انجام این کار موفق شوند، قیمت ARB یک الگوی کف دوقلو را تکمیل می کند که هدف آن 1.35 دلار است.

گفتنی است، اولین نشانه از قدرت گرفتن فروشندگان شکسته شدن 20-EMA و بسته شدن یک کندل چهار ساعته زیر آن خواهد بود. این حرکت می تواند قیمت را به 1.05 دلار برساند. ضمن اینکه لغزش قیمت به زیر 1 دلار نشانه از سرگیری روند نزولی خواهد بود.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان