تحلیل اتریوم ؛ آیا ETH‌ در حفظ سطح ۱۷۰۰ دلار موفق خواهد شد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل اتریوم ؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت اتریوم در چند روز گذشته در فاز اصلاح به سر می‌برده است. خرس‌ها در 10 ژوئن قیمت را به زیر سطح 50 درصد فیبوناچی (1755 دلار) رساندند، اما گاوها با دفاع از حمایت قوی 1700 دلار از سقوط قیمت جلوگیری کردند. در ادامه با تحلیل اتریوم با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -
spot_img

تحلیل اتریوم

گاوها تلاش خواهند کرد تا یک حرکت صعودی را آغاز کنند و قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1835 دلار) برسانند. این سطح مهمی است که باید مراقب آن بود زیرا شکسته شدن آن و بسته شدن قیمت بالای این سطح حاکی از آن خواهد بود که اتریوم ممکن است برای مدتی در محدوده 1700 تا 2000 دلار باقی بماند.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت اتریوم . منبع: TradingView
نمودار روزانه قیمت اتریوم . منبع: TradingView

برعکس، فروشندگان تلاش خواهند کرد تا روند ریکاوری را متوقف کنند و قیمت را به زیر حمایت 1700 دلاری کاهش دهند. اگر آنها در انجام این کار موفق شوند، مرحله بعدی اصلاح ممکن است کلید بخورد. همچنین یک حمایت جزئی در 1600 دلار وجود دارد، اما اگر این سطح حفظ نشود، اتر ممکن است به 1352 دلار سقوط کند.

نمودار  چهار ساعته قیمت اتریوم . منبع: TradingView
نمودار چهار ساعته قیمت اتریوم . منبع: TradingView

نمودار چهارساعته نشان می‌دهد که گاوها با قدرت از سطح 1700 دلار محافظت کردند و ممکن است دوباره سعی کنند این کار را انجام دهند. خریداران باید از موانع موجود در میانگین متحرک عبور کنند تا یک صعود پایدار را آغاز کنند، امری که که می‌تواند قیمت اتر را به 1920 دلار برساند.

برعکس، اگر قیمت اتریوم از سطح فعلی یا میانگین‌های متحرک کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد قیمت اتریوم را به زیر 1700 دلار کاهش دهند که اگر موفق شوند، فشار فروش ممکن است تشدید شود و قیمت ممکن است سطح  1352 دلار را دوباره آزمایش کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان