تحلیل استکس؛ قیمت STX با خطر افت ۲۲ درصدی مواجه است

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل استکس؛ قیمت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت استکس (STX) در فاز اصلاحی فعلی خود به دقت به دو سطح تکنیکال واکنش نشان می‌دهد که یکی خط روند مقاومتی نزولی و دیگری سطح حمایت افقی 0.67 دلار است. قیمت دو بار از هر دو سطح مذکور برگشت کرد که نشان از توجه تریدرها به این دو سطح است و بنابراین در آینده نزدیک نیز تأثیر قابل‌توجهی بر قیمت خواهند داشت. در ادامه با تحلیل استکس با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل استکس

به نقل از کوین گیپ، قیمت  STX در نمودار روزانه محدوده باریکی را بین خط روند نزولی و حمایت 0.67 دلار در طول یک ماه اخیر ایجاد کرده است. علاوه بر این، سطوح مذکور در حال همگرا شدن به سوی یک نقطه واحد هستند که نشان می‌دهد دامنه نوسان قیمت  قبل از یک شکست قاطع در روزهای آتی، باریک‌تر خواهد شد.

- Advertisement -

امروز، ارز دیجیتال STX روی قیمت 0.76 دلار معامله می‌شود و یک سایه بلند زیر مقاومت سربار را نشان می‌دهد. این ریجکت قیمت نشان می‌دهد که تریدرها به شدت در این خط روند مقاومتی فشار فروش اعمال می‌کنند که حاکی از آن است که فاز اصلاح قیمت کماکان برقرار است.

بنابراین، اگر شتاب عرضه افزایش یابد، بسته شدن کندل روزانه زیر سطح حمایت 0.67 دلار، سطح مقاومت جدیدی را به فروشندگان ارائه می‌دهد تا قیمت را برای کاهش بیشتر تحت فشار قرار دهد. سقوط احتمالی ممکن است قیمت را 22 درصد کاهش دهد و به 0.525 دلار برسد.

برعکس، یک شکست از بالای خط روند نزولی، بیانگر پایان فاز اصلاحی و آغاز یک رالی صعودی خواهد بود.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • RSI: در حالی که قیمت در حال تست مجدد سطح 0.67 دلار است، RSI روزانه در حال افزایش است که فشار خرید را در سطح حمایت افزایش می‌دهد.
  • میانگین متحرک نمایی: نوسان قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 100 و 200 روزه، احساسات کلی بازار را صعودی نگه می‌دارد.

سطوح قیمت STX در طول روز

  • نرخ لحظه‌ای: 0.759 دلار
  • روند: صعودی
  • نوسانات: متوسط
  • سطوح مقاومت – 0.775 دلار و 0.86 دلار
  • سطوح حمایت – 0.67 دلار و 0.525 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان