آیا قیمت DOGE به ۰.۰۶ دلار سقوط می‌کند؛ تحلیل دوج کوین (۲ خرداد ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت دوج کوین در 8 می (۱۸ اردیبهشت)، شاهد فشار فروش قابل توجهی بود و یک کندل قرمز بلند را در نمودار روزانه ثبت کرد. تحلیل دوج کوین نشان می‌دهد که پس از این حرکت نزولی، روند قیمت به حالت رنج در آمد و در محدوده کندل روزانه فوق باقی ماند. با افزایش عدم اطمینان در بازار، این فاز تثبیت برای چند روز ادامه یافته است، اما محدوده معاملاتی مذکور دست نخورده باقی مانده است و می‌تواند به‌طور قابل توجهی بر قیمت DOGE‌ در روزهای آتی تأثیر بگذارد.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

تحلیل دوج کوین

به نقل از کوین گیپ، در زمان انتشار این مقاله، Dogecoin روی قیمت 0.0729 دلار معامله شده و یک افزایش روزانه 1.08%. را تجربه کرده است. نمودار روزانه همچنان چندین کندل با بدنه کوتاه را نشان می‌دهد که بیانگر آن است که هیچ نیروی غالب واضحی در بازار وجود ندارد.

- Advertisement -

اگر بازار کریپتو همچنان با بلاتکلیفی در میان فعالان بازار همراه شود، این میم کوین  روند رنج را برای چند روز دیگر ادامه خواهد داد.

با این حال، سقف (0.0771 دلار) و کف (0.0698 دلار) کندل روزانه 8 می به عنوان مقاومت و حمایت حیاتی عمل می‌کند و محدوده باریکی را در نمودار روزانه ایجاد کرده است. معامله گران باید منتظر یک شکست واضح از هر یک از سطوح ذکرشده باشند تا روند بالقوه قیمت Dogecoin را تعیین کنند.

بریک اوت از مقاومت 0.077 دلار، فشار خرید را افزایش می‌دهد و قیمت DOGE را 5 درصد بالاتر به 0.0815 دلار و به دنبال آن 0.09 دلار خواهد رساند.

در مقابل، شکسته شدن حمایت 0.0698 دلار، قیمت را تا مرز 0.06 دلار پایین خواهد کشاند.

تحلیل تکنیکال دوج کوین

  • Super Trend: پیش بینی ناحیه قرمز در این اندیکاتور حاکی از روند نزولی حاکم بر بازار است که احتمال بالاتر شکست نزولی (Breakdown) را نشان می‌دهد.
  • اندیکاتور ورتکس (Vortex): باریک شدن دامنه بین VI-(قرمز) و VI+(آبی) پس از یک تلاقی نزولی نشان می‌دهد که شتاب فروش در حال ضعیف شدن است.

آیا قیمت DOGE به 0.06 دلار کاهش می یابد؟

قیمت دوج کوین تا زمانی که محدوده بین 0.0771 دلار و 0.0698 دلار دست نخورده باقی بماند به روند رنج خود ادامه خواهد داد. برای سقوط احتمالی تا 0.06 دلار، قیمت به شکستن حمایت 0.0698 دلار و بسته شدن  کندل روزانه زیر آن نیاز دارد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان