تحلیل شیبا اینو؛ روند ثابت SHIB از چه جهتی خواهد شکست؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالآلت کوین هاتحلیل شیبا اینو؛ روند...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در حالی که بازار ارز دیجیتال در حالت بلاتکلیفی به سر می‌برد و نمی‌توان نیروی غالبی را بین خریداران و فروشندگان تعیین کرد، قیمت SHIB در میان این عدم قطعیت به روند رنج خود ادامه می‌دهد. با این حال، قیمت شیبا اینو بین دو خط روند همگرا که یک الگوی مثلث را تشکیل داده محدود شده است. در ادامه با تحلیل شیبا اینو با فکت کوینز و تحلیل شیبا اینو همراه باشید.

- Advertisement -
spot_img

تحلیل شیبا اینو

به نقل از کوین گیپ، نزدیک به دو هفته است که قیمت شیبا اینو در داخل یک الگوی مثلث در حال نوسان است که از عدم قطعیت در بازار حکایت می‌کند. قیمت چندین بار از خط روند‌های همگرای این الگو جهش کرد و نشان داد که معامله گران به شدت به این الگو واکنش نشان می‌دهند.

- Advertisement -
نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB
نمودار ۴ ساعته قیمت SHIB

در حال حاضر قیمت SHIB با افزایش روزانه 0.23% روی 0.00000872 دلار معامله می‌شود. علاوه بر این، قیمت تقریبا به اوج مثلث رسیده که نشان می‌دهد نقطه شکست نزدیک است.

شکست نزولی از این خط روند ریزش قبلی را از سر می‌گیرد و قیمت را تا 8 درصد کاهش می‌دهد تا به حمایت روانی 0.000008 دلار برسد.

در مقابل، شیبا با شکست صعودی (Breakout) سقف مثلث و بستن یک کندل 4 ساعته بالای آن، مومنتوم صعودی خود را بازیابی و وارد روند افزایشی می‌شود.  این رالی بالقوه می‌تواند قیمت را 8 تا 10 درصد افزایش دهد تا به مرز 0.00000966 دلار برسد.

اندیکاتورهای تکنیکال

RSI: علیرغم روند رنج قیمت، شیب صعودی RSI‌ در نمودار چهار ساعته منعکس‌کننده افزایش فشار خرید در بازار و نشان دهنده احتمال بالاتر بریک اوت از مثلثی است.

باند بولینگر: دامنه اندیکاتور باند بولینگر نیز به میزان قابل توجهی فشرده شده است و بنابراین در صورت شکست دامنه قیمت باید انتظار یک جهش قوی را داشته باشیم.

سطوح قیمت روزانه شیبا اینو

قیمت لحظه‌ای: 0.0000870 دلار

روند: رنج

نوسانات: زیاد

سطوح مقاومت – 0.00000915 دلار و 0.00000978 دلار

سطوح حمایت: 0.0000085 دلار و 0.000008 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان