تحلیل ریپل؛  آيا  XRP سطح ۰.۵ دلار را پس خواهد گرفت؟

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت ریپل (XRP) در تاریخ 10 ژوئن از مقاومت محدوده 0.56 دلاری خود ریجکت شد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.50 دلار) سقوط کرد. این حرکت نزولی ترس و اضطراب سرمایه‌گذاران را به همراه داشت که آیا با رسیدن به محدوده مهم حمایتی، سقوط بیشتر در کار است یا شاهد روند بازگشتی قیمت خواهیم بود. در ادامه با تحلیل ریپل با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل ریپل

با این حال، همانطور که از سایه بلند کندل روزانه پیداست، نکته مثبت این است که خریداران با قدرت در سطح SMA 50 (0.47 دلار) اقدام به خرید کردند. میانگین متحرک نمایی 20 روزه یک سطح مهم برای گاوهاست، زیرا اگر قیمت بالای آن حفظ شود، ریپل ممکن است دوباره به نزدیکی 0.56 دلار برسد.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP). منبع: TradingView
نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP). منبع: TradingView

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می‌دهد که قیمت‌های بالاتر برای فروشندگان جذاب است. در ادامه قیمت XRP ممکن است به SMA 50 (روزانه) کاهش یابد. شکسته شدن این سطح و بسته شدن قیمت زیر آن می‌تواند آغازگر سقوطی عمیق‌تر به 0.41 دلار باشد.

نمودار چهارساعته قیمت ریپل (XRP). منبع: TradingView
نمودار چهارساعته ریپل (XRP). منبع: TradingView

نمودار چهارساعته نشان می‌دهد که ریپل در نزدیکی 20-EMA با فشار فروش مواجه است. این نشان می‌دهد که احساسات کوتاه‌مدت منفی است و خرس‌ها به دنبال فروش در سقف‌ها هستند. اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید، خرس‌ها سعی خواهند کرد ریپل را به زیر 0.47 دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت ریپل ممکن است تا سطح 0.44 دلار کاهش یابد.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند، راه را برای صعود احتمالی تا سطح 0.55 دلار باز می‌کنند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان