قیمت کاردانو در آستانه یک رالی صعودی؛ تحلیل ADA (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالقیمت کاردانو در...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از چند روز کاهش نوسانات، قیمت کاردانو با موفقیت از یک سطح روانی عبور کرد و یک رکورد جدید به ثبت رساند. در حالی که قیمت این ارز دیجیتال در طول این هفته اصلاح 15 درصدی را تجربه کرده است اما به نظر یک ریکاوری قیمتی برای ADA در راه است.

- Advertisement -

به گزارش nulltx، قبل از عبور از سطح مقاومت 0.40 دلاری در هفته گذشته، کاردانو شاهد کاهش جدی نوسانات به دلیل کاهش حجم خرید بود. پس از آن، قیمت افزایش یافت و در همان هفته به نقطه پایان در حدود 0.46 دلار رسید.

- Advertisement -

به دلیل عملکرد مثبت مداوم در آن هفته، احساسات سرمایه گذاران جهتی نزولی گرفت و شاهد ریزش قیمت ADA بودیم. قیمت این ارز دیجیتال در طول هفته کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح خود در 0.38 دلار رسید.

تحلیل قیمت کاردانو: یک ریکاوری در راه است

طی چند ساعت گذشته قیمت کاردانو توانسته این کف حمایتی را با جهش 4 درصدی خود حفظ کند. فشار خرید اخیر، باعث مقداری تسکین شده و بازار دوباره در حال اوج گرفتن است.

درصورتی‌که قیمت کاردانو به بالاتر از سطح مقاومتی که اخیراً به سطح حمایت بدل گشته بازگردد، ADA احتمالاً شتاب صعودی خود را به دست خواهد آورد. اما اگر این مقاومت دوباره قیمت را پس بزند، ممکن است قیمت کاهش یابد و به دنبال یک حمایت مستحکم برای آغاز یک صعود جدید برود.

علیرغم افت اخیر، روند قیمت ADA همچنان در بازه زمانی بالاتر صعودی به نظر می‌رسد. نمودار روزانه نشان می‌دهد که قیمت در داخل یک کانال صعودی قرار دارد.

سطوح کلیدی قیمت کاردانو

کاردانو چند ساعت پیش نشانه‌های بهبود را نشان داده است. اگر قیمت افزایش یابد و به‌خصوص از مقاومت 0.4 دلار عبور کند، سطح مقاومت بعدی 0.42 دلار و پس از آن 0.44 دلار و 0.463 دلار خواهد بود.

اگر قیمت کاردانو به پایین‌تر از 0.376 دلار کاهش یابد، حمایت‌های بعدی 0.357 دلار و 0.336 دلار است که دقیقاً در مرز پایین کانال قرار دارد.

  • سطوح مقاومت کلیدی : 0.4 دلار، 0.42 دلار، 0.44 دلار
  • سطوح حمایت کلیدی: 0.376 دلار، 0.357 دلار، 0.336 دلار
  • قیمت لحظه‌ای: 0.39 دلار
  • روند ADA: نزولی
  • نوسانات: متوسط

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان