تحلیل لایت کوین؛ LTC برای صعود باید بر این سطح غلبه کند

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل لایت کوین؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت لایت کوین (LTC) در چند روز گذشته در دامنه معاملاتی باریک بین SMA50 (89 دلار) و مقاومت 96 دلار در حال نوسان بوده که نشان دهنده عدم قطعیت در بین خریداران و فروشندگان است. با فکت کوینز و تحلیل لایت کوین همراه باشید.

نمودار روزانه لایت کوین. منبع: TradingView
نمودار روزانه لایت کوین (LTC)

تحلیل لایت کوین

شیب میانگین متحرک نمایی 20 روزه (88 دلار) صعودی شده و شاخص RSI در ناحیه مثبت خود قرار دارد، که نشان می‌دهد خریداران برتری دارند. ضمن اینکه این امر احتمال صعود قیمت به بالای مقاومت 96 دلار را افزایش می‌دهد. اگر این اتفاق بیفتد، لایت کوین می‌تواند تا 106 دلار افزایش یابد، سطحی که ممکن است مجددا با فشار فروش شدید همراه باشد.

- Advertisement -

اما اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، سناریوی صعودی در کوتاه‌مدت بی‌اعتبار خواهد شد. معنی چنین حرکتی این است که قیمت لایت کوین برای مدتی درگیر دامنه بین 79 تا 96 دلار خواهد شد.

نمودار چهار ساعته لایت کوین. منبع: TradingView
نمودار چهار ساعته لایت کوین (LTC)

نمودار چهار ساعته لایت کوین نشان می‌دهد که خریداران برای دفاع از 20-EMA تلاش می‌کنند. این نشان‌دهنده تغییر تمایل بازار از «فروش در سقف» به «خرید در کف» است. ضمن اینکه اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند، خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا از مانع 96 دلار رعبور کنند.

با این حال، فروشندگان به این راحتی تسلیم نمی‌شوند. آنها در تلاش‌اند تا قیمت را به زیر 20-EMA برسانند که اگر در انجام این کار موفق شوند، لایت کوین ممکن است تا 50-SMA سقوط کند. ضمن اینکه از دست رفتن این سطح حمایتی می‌تواند راه را برای سقوط قیمت به 86 دلار و سپس 82 دلار باز کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان