تحلیل متیک: سناریوی سقوط قیمت MATIC محتمل است

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل متیک: سناریوی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در پاسخ به رفتار متلاطم قیمت بیت‌کوین در روزهای اخیر، آلت کوین‌ها نوساناتی را تجربه کردند که منعکس کننده احساسات غیرقطعی در میان فعالان بازار بوده است. به همین ترتیب، قیمت بالای حمایت محلی 0.812 دلار در حال رنج زدن بود که به وضوح نشان می‌داد قیمت هیچ روند مشخصی ندارد. با این حال، در نمودار تایم فریم پایین‌تر، قیمت در حال تشکیل یک الگوی مثلث متقارن است که می‌تواند بر حرکت آینده متیک تأثیر بگذارد. در ادامه با تحلیل متیک همراه باشید.

- Advertisement -
spot_img
نمودار قیمت متیک

تحلیل متیک

به نقل از کوین گیپ، در بازه زمانی چهار ساعته، قیمت MATIC کاملا بین دو خط روند همگرا که یک الگوی مثلث متقارن را شکل داده، گرفتار شده است. قیمت این ارز دیجیتال چندین بار از سطوح مثلث برگشته است، که نشان می‌دهد معامله گران به این الگو به‌خوبی واکنش نشان می‌دهد و به احتمال زیاد تارگت بالقوه آن را دنبال خواهند کرد.

- Advertisement -

در زمان انتشار این مقاله، قیمت MATIC با 1.7 درصد افزایش روزانه روی 0.859 دلار معامله می‌شود. قیمت پالیگان به احتمال زیاد پس از تکمیل الگو، روند قبلی خود را از سر می‌گیرد.

بنابراین، قیمت پالیگان می‌تواند خط روند پایینی الگو را شکسته و فشار فروش را در بازار تشدید کند. پس از شکست ممکن است قیمت 12٪ کاهش یابد و به مرز 0.76 دلار برسد.

با این حال، سناریویی که کمتر محتمل است، شکست خط روند سربار و آغاز یک رالی صعودی قابل توجه است.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • باند بولینگر: همراه با شکست خط روند حمایتی، قیمت پالیگان باند پایینی اندیکاتور بولینگر را نیز لمس کرد که نشان دهنده فشار فروش در بازار است.
  • شاخص قدرت نسبی: افزایش شدید RSI در تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که شکسته شدن مقاومت سربار ممکن است.

قیمت MATIC در طول روزانه

  • نرخ لحظه‌ای: 0.861 دلار
  • روند: صعودی
  • نوسانات: زیاد
  • سطوح مقاومت – 0.9 دلار و 0.94 دلار
  • سطوح حمایت – 0.82 دلار و 0.748 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان