تحلیل کاردانو؛ آیا ADA در حفظ حمایت ۰.۲۴ دلاری موفق خواهد بود؟ (۲۷ خرداد ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل کاردانو؛ آیا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت کاردانو (ADA) پس از یک ریزش سنگین در هفته دوم ژوئن، به بالای حمایت 0.24 دلار برگشت. طی شش روز گذشته، چندین کندل با بدنه‌های کوتاه و سایه‌های بلند در نمودار قیمت شکل  گرفته که نشان‌دهنده عدم اطمینان در بین فعالان بازار است. در ادامه با تحلیل کاردانو با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -

تحلیل کاردانو

به نقل از کوین گیپ، در تاریخ 10 ژوئن، ارز دیجیتال ADA یک کندل ریجکتی با سایه‌ای بلند را از سطح حمایت 0.24 دلار به نمایش گذاشت. این جهش قیمت عمدتاً به دلیل انباشت سرمایه‌گذارانی بود که در قیمت‌های نازل ورود  کرده بودند.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت ADA
نمودار روزانه قیمت کاردانو

در نتیجه روندهای نزولی و انباشت خریداران قیمت کاردانو وارد فاز رنج شد. اگر فشار فروش ادامه پیدا کند، قیمت می‌تواند تا 8 درصد دیگر سقوط کنند تا سطح حمایت پایین 0.24 دلار را دوباره مشاهده کند.

با این حال، در نمودار روزانه، روند صعودی قیمت می‌تواند پس از رسیدن به خط روند نزولی که طی دو ماه گذشته باعث اصلاح قیمت شده بود، متوقف شود.

آیا قیمت کاردانو از 0.35 دلار عبور خواهد کرد ؟

روند رنج فعلی قیمت ADA احتمالاً باعث تثبیت فشار خرید پس از فروش عمده اخیر خواهد شد. این نبرد بین خریداران و فروشندگان می‌تواند باعث ایجاد محدوده‌ای بین 0.3 تا 0.24 دلار شود. با این حال، برای اینکه خریداران بتوانند سطح 0.35 دلار را پس بگیرند، به شکست مقاومت 0.3 دلار و خط روند سربار نیاز دارند.

  • شاخص قدرت نسبی: قرارگیری RSI روزانه در منطقه اشباع فروش نشان‌دهنده یک روند قیمتی ناپایدار به دلیل فروش بیش از حد است.  بنابراین قیمت باید با هجوم فشار خرید متعادل شود تا روندی پایدار ایجاد شود.
  • میانگین متحرک نمایی: میانگین متحرک نمایی 20 روزه می‌تواند به عنوان یک مقاومت داینامیک در روند نزولی قیمت عمل کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان