تحلیل کاردانو : آیا ADA حمایت ۰.۳ دلاری خود را از دست خواهد داد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل کاردانو :...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت کاردانو (ADA) در تاریخ ۵ ژوئن شاهد سقوط از خط روند حمایتی الگوی کانال طولانی‌مدت خود بود که طی پنج ماه گذشته قیمت را بالا برده بود. این شکست نزولی فشار فروش را در بازار تسریع می‌کند و مقاومت جدیدی را برای فروشندگان برای تحت فشار قرار دادن قیمت‌ به سطوح پایین‌تر ایجاد می‌کند. در ادامه با تحلیل کاردانو با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -
spot_img

تحلیل کاردانو

به نقل از کوین گیپ، سقوط قیمت از خط روند حمایتی نشان می‌دهد که کاردانو احتمالاً روند نزولی قبلی خود را از سر خواهد گرفت. قیمت از نقطه شکست تاکنون 9.5 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در سطح 0.329 دلار معامله می‌شود.

- Advertisement -
نمودار ADA
نمودار روزانه قیمت کاردانو

با تداوم فشار فروش، قیمت ADA احتمالاً 9.6 درصد دیگر سقوط می‌کند تا به مرز روانی 0.3 دلار برسد. سطح مذکور احتمالا با افزایش قیمت همراه خواهد بود چراکه خریدارانی که به دنبال خرید در کف قیمت‌ هستند را به خود جذب خواهد کرد.

با این حال، در تئوری، تارگت بالقوه این الگو، کف‌های میان‌مدتی است که در طول شکل‌گیری کانال ایجاد شده بود. بنابراین، در یک سناریوی بدبینانه، شکست موفقیت‌آمیز حمایت 0.3 دلار، قیمت را به 0.245 دلار خواهد رساند.

آیا قیمت کاردانو حمایت 0.3 دلاری را از دست خواهد داد؟

زیان روزانه 7.7 درصدی با حجم معاملاتی بالا نشان‌دهنده شتاب بالا در قیمت ADA است. اگر فشار فروش ادامه یابد، ADA حمایت جزئی 0.323 دلاری خود را خواهد شکست و به سطح 0.3 دلار سقوط خواهد کرد. این حمایت روانی به راحتی شکسته نخواهد شد و بنابراین، قیمت احتمالاً برای چند روز قبل از هر گونه سقوط بیشتر در بالای آن تثبیت خواهد شد.

  • شاخص قدرت نسبی: RSI در نمودار روزانه به سمت منطقه اشباع فروش سقوط کرد که نشان می‌دهد فروشندگان در حال حاضر بیش از حد تهاجمی عمل کرده‌اند و بنابراین انتظار می‌رود که یک عقب‌نشینی جزئی یا تثبیت قیمت را شاهد باشیم.
  • سطوح محوری: سطوح 0.323 دلار و 0.3 دلار حمایت‌های کلیدی  و سطوح  0.35 دلار و 0.374 دلار مقاومت‌های اصلی قیمت ADA‌ محسوب می‌شوند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان