کدام صرافی‌ها لونا جدید را لیست خواهند کرد؟

خانهاخبارکدام صرافی‌ها لونا...

آنچه می‌خوانید...

روز گذشته و حوالی ساعت 4 بعد از ظهر، بالاخره با پیشنهاد دو کوان مبنی بر راه‌اندازی شبکه جدید ترا موافقت شد و 65.5% از جامعه ترا به این مهم رای مثبت دادند. به این ترتیب، شبکه ترا 2.0 از روز جمعه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و توکن لونا جدید میان کاربران توزیع خواهد شد.

با تصویب پروپوزال 1623 ترا برای احیای این پروژه، قرار است بلاکچین ترا 2.0 به طور رسمی در تاریخ 27 مه (جمعه) فعالیت خودش را آغاز کند. همچنین یکی از ولیدیتورهای شبکه ترا با نام اوربیتال کامند (Orbital Command) در توییتی اعلام کرد شبکه آزمایشی ترا 2.0 در حال حاضر فعال شده است.

- Advertisement -

در رای‌گیری حاکمیتی حدود 83.3% از هولدرهای لونا (305.98 میلیون هولدر) شرکت کردند و 13% از آنها به این پروپوزال رای منفی دادند. 13.2% از آرا این رای‌گیری را وتو کرده‌اند. البته هنوز مشخص نیست وتو چگونه توسط ترا درنظر گرفته خواهد شد.

گفتنی است شرکت ترا فورم لبز و دو کوان، هیچ نقشی در ترا 2.0 نخواهند داشت و کیف پول آنها از ایردراپ حذف خواهد شد. بلاکچین جدید شبکه‌ای کاملا جامعه محور خواهد بود.

بلاکچین قدیمی نام خود را به ترا کلاسیک تغییر خواهد داد و توکن اصلی آن هم با نام لونا کلاسیک (LUNC) فعالیت خواهد کرد.

قرار است تا پایان امروز از بلاکچین فعلی ترا از بلاک 7790000 اسنپ شاتی گرفته و اواخر این هفته ایردراپ توکن لونا جدید آغاز شود. ایردراپ مذکور در وهله اول به طور مساوی میان هولدرهای بزرگ و کوچک لونا قدیمی توزیع خواهد شد.

در حالی که هولدرها قبل و بعد از سقوط قیمت مشمول ایردراپ می‌شوند، هولدرهای قدیمی توکن بیشتری دریافت خواهند کرد.

نحوه ایردراپ ترا 2.0 و توزیع توکن‌های لونا جدید چگونه خواهد بود؟

سرمایه‌گذارانی که بیش از 10000 واحد توکن لونا پیش از سقوط قیمت استیبل کوین UST در اختیار داشتند، توکن‌های جدید را به صورت دوره‌ای دریافت خواهند کرد. این کار به دلیل جلوگیری از فروش فوری انجام می‌شود. قرار است دسترسی به 30% از توکن‌ها همان ابتدا برای آنها باز شود و 70% باقی‌مانده طی دو سال عرضه شود. گفتنی است توکن‌های جدید پس از 6 ماه به آنها داده خواهد شد.

کیف پول‌هایی که پیش از سقوط قیمت بیش از یک میلیون واحد لونا یا UST در اختیار داشتند، باید پیش از دریافت هرگونه توکن بیش از یک سال منتظر بمانند و پس از آن در دوره‌ای 4 ساله توکن‌های خود را دریافت کنند.

دو کوان، بنیانگذار ترا و شرکت ترافورم لبز اخیرا گفته‌اند در حال جمع‌آوری داده‌ها از صرافی‌های بزرگ برای انجام ایردراپ هستند. همچنین هولدرهای لونا و UST در تمامی پلتفرم‌های دیفای واجد این ایردراپ خواهند بود.

همچنین روز گذشته، اوربیتال کامنت، ولیدیتور شبکه ترا در توییتی از نحوه توزیع ایردراپ ترا 2.0 میان کاربران خبر داد که در جدول زیر آمده است:

هولدرهایی که لونا را قبل از حمله در اختیار داشتندبه نسبت یک به یک (1:1) توکن جدید دریافت می‌کنند.
هولدرهایی که لونا را پس از حمله خریداری کردندبه نسبت ۱:۰.۰۰۰۰۱۵ توکن جدید دریافت می‌کنند.
هولدرهایی که پیش از سقوط UST در اختیار داشتنده نسبت ۱:۰.۰۳۳ توکن جدید دریافت می‌کنند.
هولدرهایی که پس از سقوط UST خریداری کردندبه نسبت ۱:۰.۰۱۳ توکن جدید دریافت می‌کنند.

کدام صرافی‌ها لونا جدید را لیست خواهند کرد؟

برخی از پلتفرم‌های معاملاتی حمایت اولیه خود را از لیست لونا جدید اعلام کرده‌اند. به عنوان مثال، صرافی هیت بی‌تی‌سی روز گذشته در توییتی اعلام کرد توکن شبکه جدید در تاریخ 27 مه (6 خرداد) در این پلتفرم در دسترس خواهد بود.

صرافی هوبی نیز حمایت خود را از طرح احیای ترا اعلام کرد و گفت که توکن جدید را به محض راه‎اندازی نهایی شبکه لیست خواهد کرد. انتظار می‌رود صرافی بایننس هم از ترا 2.0 پشتیبانی کند.

پس از پایان رای‌گیری حاکمیتی، خبری مبنی بر درخواست کوان از صرافی‌های بزرگ برای لیست توکن جدید مطرح شد که در ادامه وی آن را در توییتی تکذیب کرد.

گفته می‌شود ترا در لیست لونا جدید در کره جنوبی که بازار بزرگی برای این پروژه محسوب می‌شود با مشکل مواجه است. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که اکثر صرافی‌های برتر مخالف لیست توکن جدید هستند.

نظر شما در رابطه با طرح جدید ترا و راه‌اندازی شبکه جدید چیست؟ آیا لونا جدید به اندازه لونا کلاسیک موفق خواهد شد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان