تعداد کاربران بیت کیپ (BitKeep) از مرز 10 میلیون نفر فراتر رفت

خانهاخبارتعداد کاربران بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

کیف پول رمز ارزی بیت کیپ (BitKeep) اعلام کرد که تعداد کل کاربران آن تا آوریل از مرز 10 میلیون فراتر رفته است. بیت کیپ (BitKeep) یک کیف پول غیرمتمرکز وب3 و دیفای است که از چندین بلاکچین پشتیبانی می‌کند.این کیف پول بعد از مقابله با چندین حمله سایبری توانسته است به موفقیت‌های متعددی برسد.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کریپتو پوتیتو، تنها در ماه مارس، کیف پول بیت کیپ (BitKeep) 560 هزار حساب کاربری جدید را جذب کرد. این جذب کاربران در نتیجه‌ی کمپین‌های موفق متعدد بین این شرکت و چندین بلاکچین برجسته، از جمله آربیتروم و Sui بود.

- Advertisement -

کمپین موفق بیت کیپ (BitKeep) و آربیتروم

بیت کیپ به تازگی در وبلاگ خود اعلام کرد که کمپین آربیتروم خود با موفقیت راه اندازی ARBK را پشت سر گذاشته است. این کمپین در مجموع 708800 تراکنش آن-چین را ثبت کرد. همچنین به بیش از 100 هزار کاربر فعال خود که در این کمپین مشارکت داشتند، از طریق ایردراپ وجوهی را منتقل کرد.

توکن‌های ARBK می‌توانند توسط شرکت‌کنندگان کمپین با توکن اصلی شبکه آربیتروم یعنی ARB مبادله شوند. علاوه بر این، در نمودار محبوبیت اکوسیستم آربیتروم با 150 هزار آدرس نگهدارنده‌ی توکن در رتبه اول قرار گرفت. حجم تعامل توکن با این شبکه نیز به عدد 330 هزار رسیده است.

تعداد کاربران بیت کیپ (BitKeep) از مرز 10 میلیون نفر فراتر رفت

در بخش NFT نیز بیت کیپ (BitKeep) بسیار خوب عمل کرد. این سرویس ارائه‌دهنده کیف پول ادعا کرد که بازار NFT آن از نظر حجم معاملات در شبکه بایننس در صدر جدول قرار دارد. در عین حال از نظر تعداد کیف پول‌های فعال در پالیگان (Polygon) نیز پیشتاز است. اتفاق مهم دیگر این است که حجم تراکنش روزانه 28 هزار دلاری را در شبکه آربیتروم ثبت کرد. با این حساب، بیت کیپ پشت سر غول NFT یعنی اوپن‌سی (OpenSea) قرار دارد.

بیت کیپ (BitKeep) همچنین در لیست کیف پول‌های پیشنهادیِ پشتیبانی شده توسط دَپ رادار (DappRadar) قرار می‌گیرد و به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی و با استفاده از کیف پول بیت کیپ خود به پلتفرم DApp مدنظر در وب3 متصل شوند. دسترسی به 80 برنامه غیرمتمرکز جدید نیز در ماه مارس به مرورگر DApp بیت کیپ اضافه شد. از جمله آنها می‌توان به پروتکل مَوِریک (Maverick Protocol)، دیفاینا (Defina)، تاینی تَپ (TinyTap)، پایم (Pyme)، سوسیوگرام (Sociogram) و بسیاری دیگر اشاره کرد.

در همین حال، BitKeep اعلام کرده که کار بر روی ویژگی‌های مرتبط با هویت غیرمتمرکز وب3 را آغاز کرده است و فرایند پشتیبانی از اکوسیستم ZK-Rollup قرار دارد.

هک‌ شدن و تغییر نام تجاری

کیف پول بیت کیپ (BitKeep) در اکتبر سال گذشته مورد سوء استفاده قرار گرفت. هکر در پی این اتفاق موفق شد یک میلیون دلار BNB را غارت کند. این حمله از طریق سرویسی انجام شد که مبادله توکن‌ها را فعال می‌کرد. سرویس ارائه دهنده کیف پول بیت کیپ تنها دو ماه بعد 8 میلیون دلار دیگر نیز از دست داد. سپس متعهد شد که تا پایان مارس به همه قربانیان غرامت بپردازد.

هفته گذشته، پلتفرم معاملاتی بیت گِت (Bitget) در یک رویداد جمع آوری کمک مالی 30 میلیون دلار برای BitKeep جمع آوری کرد. همچنین بیت کیپ برنامه‌های خود را برای تغییر نام خدمات کیف پول ارز دیجیتال به کیف پول بیت گِت (Bitget Wallet) اعلام کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان