صرافی بایننس انتقالات بانکی دلار آمریکا را تعلیق می‌کند

خانهاخبارصرافی بایننس انتقالات...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی بایننس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در جهان اخیراً اعلام کرده است که به‌صورت موقت تمامی واریز و برداشت‌های دلاری از طریق حساب‌های بانکی را متوقف می‌کند اما در آینده نزدیک دوباره این خدمات خود را به حالت عادی بازخواهد گرداند. بر اساس آخرین اخبار صرافی، از روز چهارشنبه شاهد تعلیق دلار در بایننس و توقف واریز و برداشت دلاری با حساب بانکی خواهیم بود.

- Advertisement -
spot_img

تعلیق انتقالات بانکی دلار آمریکا توسط بایننس

به نقل از کوین گیپ، یکی از نمایندگان صرافی بایننس درباره این اتفاق گفت که باوجودآنکه دلار آمریکا دچار اختلالاتی در عملیات‌های پلتفرم می‌شود اما دیگر ارزهای فیات مانند یورو تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و به کار خود ادامه می‌دهند. علاوه بر آن، کاربران همچنان می‌توانند بدون هیچ مشکلی از دیگر روش‌های پرداختی مانند کارت‌های اعتباری، گوگل پی و اپل پی برای خرید و برداشت دارایی‌های خود استفاده کنند.

- Advertisement -

در رابطه با تعلیق دلار با استفاده از حساب بانکی در پلتفرم نیز این مقام صرافی توضیح داد که باید اشاره داشت تنها 0.01% از کاربران فعال بایننس از انتقالات بانکی دلار آمریکا استفاده می‌کنند و این تصمیم نباید تأثیر گسترده‌ای بر فعالیت کاربران داشته باشد. بااین‌وجود، پلتفرم در تلاش است تا هرچه زودتر دوباره این سرویس را راه‌اندازی کند.

وی افزود که این صرافی همچنان نسبت به سرمایه ورودی خوش‌بین است. درباره خروج سرمایه نیز وی اشاره داشت که در زمان‌های رشد بازار، افزایش میزان سرمایه خروجی یک امر معمول و همیشگی است چراکه اکثر کاربران سودهای خود را برداشت می‌کنند.

مطلب مفید: استارگیت فایننس (Stargate Finance) چیست؟ آشنایی کامل با توکن STG

شعبه آمریکا تحت تأثیر این تصمیم قرار نمی‌گیرد

باید اشاره داشت که علیرغم تعلیق انتقالات بانکی دلار آمریکا در بایننس، شعبه بایننس آمریکا (BinanceUS) این صرافی که تحت نظارت شبکه اجرایی جرائم مالی و وزارت خزانه‌داری آمریکا فعالیت می‌کند، تحت تأثیر این تصمیم و تعلیق قرار نمی‌گیرد. در حقیقت، تنها کاربران و مشتریان غیر آمریکایی که از طریق انتقالات بانکی با دلار آمریکا در پلتفرم فعالیت می‌کنند تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

در پی فروپاشی صرافی FTX، مقامات فدرال درباره انجام فعالیت‌های رمز ارزی به موسسه‌های بانکی هشدارهای فراوانی داده‌اند. پیش‌ازاین اتفاق، شرکت‌های وب 3 با یافتن شرکای بانکی که با حوزه ارزهای دیجیتال دوست باشند، مشکل داشتند و اکنون با اتفاقات رخ‌داده وضعیت برای آنها دشوارتر نیز شده است.

بایننس ماه گذشته اعلام کرد که شریک بانکی آن بانک Signature تراکنش‌های کاربران به ارزش بیش از 100000 دلار را انجام می‌دهد. درهمین حین، این بانک وام‌دهنده در تلاش است تا ارتباط با صرافی‌های دارایی دیجیتال را کاهش دهد.

علاوه بر آن، این موسسه مالی که دفتر مرکزی‌اش در شهر نیویورک قرار دارد، در ماه دسامبر اعلام کرد که قصد دارد به کاربران اجازه دهد تا سقف 10 میلیارد دلار از سپرده‌های ارزهای دیجیتال خود را برداشت کنند. گفتنی است که در پی اعلامیه اخیر صرافی بایننس، قیمت توکن بومی این پلتفرم تغییر چندانی نکرده است و BNB همچنان در محدوده 329 دلاری معامله می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان