ایلان ماسک لوگو توییتر را به نماد دوج کوین تغییر داد؛ واکنش قیمت چه بود؟

خانهاخبارایلان ماسک لوگو...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال شب آرامی را سپری کرد، رمز ارز دوج کوین، میم کوین محبوب بازار با نوسانات و رشد قابل توجهی همراه بود و موفق شد به اوج 10 سنتی نیز برسد. به نظر می‌رسد مهم‌ترین عامل رشد قیمت دوج کوین تصمیم جنجالی و قابل‌توجه ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر و حامی همیشگی این ارز دیجیتال بوده است.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین دسک، شب گذشته ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر در اقدامی جنجالی و قابل‌توجه لوگو صفحه اصلی این پلتفرم فضای مجازی که یک پرنده آبی است را با تصویر یک سگ شیبا اینو و لوگو رمز ارز دوج کوین عوض کرد. در پی این اتفاق قیمت دوج کوین با رشد قابل‌توجه 35 درصدی همراه شد و از سطح 0.077 دلاری به اوج 0.104 دلاری رسید.

- Advertisement -

تغییر لوگو توییتر به دوج

آخرین باری که قیمت دوج کوین موفق شده خود را به محدوده 10 سنتی برساند، ماه دسامبر سال گذشته بوده است. باید اشاره داشت که اقدام اخیر اولین باری نبوده است که ایلان ماسک در حمایت از محبوب‌ترینمیم کوین بازار اقدامی را صورت می‌دهد.

وی همواره در سال‌های اخیر با حمایت‌های خود از این ارز باعث رشد قیمتی آن شده است. یکی دیگر از نکات جالب نیز اظهارنظر وی درباره دوج در مقابل بیت کوین است. ماسک معتقد است که دوج کوین ابزار پرداخت بسیار بهتری نسبت به بیت کوین است و در این زمینه می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

در ماه ژانویه، گزارشی منتشر شد که توییتر در حال ایجاد سیستم پرداختی در برنامه است. در حالی که ایلان ماسک در ابتدا گفته بود این سیستم و برنامه تنها برای ارزهای فیات خواهد بود اما وی قابلیت پرداخت با ارزهای دیجیتال را نیز برای برنامه خود در نظر گرفت. اتفاقی که منجر به رشد قیمت دوج کوین شد.

مطلب مفید: بلاک تریس (Blocktrace) چیست؟ معرفی کامل ربات رابی (Robby the Robot)

در ادامه اقدام جنجالی شب گذشته، ایلان ماسک یک ساعت پس از تغییر لوگو توییتر به دوج، پست توییتری منتشر کرد و در آن تصویری کارتونی منتشر کرد که نشان می‌داد به نظر لوگو برنامه به طور دائمی تغییر کرده است. باید اشاره داشت که لوگو این برنامه در حال حاضر همچنان تصویر دوج کوین است. قیمت این میم کوین محبوب نیز در ساعات اخیر کمی با اصلاح همراه بوده و اکنون در مرز 10 سنت معامله می‌شود.

باید اشاره داشت که بسیاری از اعضای جامعه معتقدند که علت این اتفاق دروغ آوریل بوده و ماسک به زودی همه چیز را به حالت قبلی خود بازخواهد گرداند.

توییت ماسک

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان