لایت کوین در آستانه تقاطع طلایی؛ آیا افزایش 70 درصدی قیمت در راه است؟

خانهاخبارلایت کوین در...

آنچه می‌خوانید...

قیمت لایت کوین، یا نقره دیجیتال که در ماه نوامبر و علیرغم روند نزولی بازار، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده بود، اکنون به نظر در آستانه یک رالی صعودی 70 درصدی قرار گرفته است. به نقل از یوتودی، نمودار این ارز در حال تکمیل الگوی تقاطع طلایی است که یکی از قدرتمندترین سیگنال‌های صعودی در بازارهای مالی شناخته می‌شود.

تقاطع طلایی در نمودار قیمت لایت کوین

تقاطع طلایی زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک 50 روزه جهتی صعودی به خود می‌گیرد و از میانگین متحرک 200 روزه عبور می‌کند. این سیگنال معمولا نشان دهنده تغییر روند در بازار است که منجر به رالی صعودی قدرتمندی نیز می‌شود.

- Advertisement -
نمودار قیمت لایت کوین

آخرین باری که قیمت لایت کوین شاهد تشکیل چنین الگویی بود، رالی صعودی 70 درصدی را به همراه داشت. اکنون با تشکیل دوباره این سیگنال و همچنین عملکرد مناسب در ماه نوامبر، می‌توان انتظار یک حرکت صعوی قدرتمند و خوب را از لایت کوین داشت.

در 30 روز گشته و علیرغم ریزش بازار، قیمت لایت کوین با رشد 20 درصدی همراه بوده و تبدیل به یکی از قدرتمندترین دارایی‌های بازار ارزهای دیجیتال شده است. برخی از کارشناسان معتقدند که رویداد هاوینگ لایت کوین احتمالا یکی از دلایل اصلی چنین عملکردی است.

مطلب مفید: شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بلواسکای (Bluesky) چیست؟

با وجود آنکه، هاوینگ لایت کوین برای ماه اوت 2023 برنامه ریزی شده، اما به نظر سرمایه‌گذاران و تریدرها در انتظار تغییرات ساختاری بلاک‌های این ارز هستند. گفتنی است که به طور تاریخی، رشد قیمتی یک ارز دیجیتال چند ماه قبل از رویداد هاوینگ امری طبیعی است.

بیت کوین نیز چنین رفتاری را از سال 2012 تاکنون تکرار کرده است و تقریبا شش ماه قبل از هر رویداد هاوینگ، شاهد افزایش 70 درصدی قیمت آن هستیم. اکنون با توجه به الگوی اشاره شده و رویداد هاوینگ، اگر قیمت لایت کوین قصد تکرار رفتار گذشته خود را داشته باشد و اسیر فروشندگان کوتاه مدتی نشود، می‌توان انتظار افزایش قیمت خوبی را داشت. باید اشاره داشت که در حال حاضر قیمت لایت کوین با افزایش بسیار کم 0.2 درصدی در شبانه روز اخیر در محدوده 76.4 دلاری قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان