ویتالیک بوترین: در زمستان ارزهای دیجیتال در چیزهای ساده سرمایه‌گذاری کنید

خانهاخبارویتالیک بوترین: در...

آنچه می‌خوانید...

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم روز گذشته و در مصاحبه‌ای با سومیکو تان، ویرایشگر اجرایی Straits Times درباره زمستان ارزهای دیجیتال صحبت کرد و به فعالان این بازار پرنوسان توصیه کرد که بهتر است در «چیزهای ساده‌تر» سرمایه گذاری کنند.

توصیه ویتالیک بوترین درباره زمستان ارزهای دیجیتال

به نقل از یوتودی، این برنامه نویس کانادایی از سرمایه گذاران حوزه ارزهای دیجیتال خواسته تا به افراد مستقل و خودنما در این فضا اعتماد نکنند.

- Advertisement -

ویتالیک بوترین مدعی است که قیمت اتریوم را از نزدیک و به صورت روزانه رصد نمی‌کند. وی همچنین افزود که به این بازار به چشم قمار نگاه نمی‌کند چرا که ترجیح وی خرید و هولد دارایی است.

در صحبت درباره اتفاقات حوزه ارزهای دیجیتال در سنگاپور نیز بوترین اشاره داشت که در برخی از موارد این فضا بهترین نسخه خود را به نمایش نمی‌گذارد. وی در این رابطه به دو کوان هم‌بیانگذار اکوسیستم ترا اشاره داشت.

هنگامی که از وی درباره این موضوع که آیا نگرانی نسبت به استفاده از اتریوم برای اهداف شوم دارد یا خیر سوال شد، بوترین پاسخ داد که تاکنون چندین حمله هکری به فضای دیفای صورت گرفته است. با این حال وی جامعه اتریوم را تحسین کرد و اشاره داشت که اعضای جامعه در حمایت از خوبی‌ها و مخالفت با بدی‌ها بهترین خود بوده‌اند.

مطلب مفید: چرا باید پله‌ای در بازار ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟

از نظر وی، یکی از مشکلات جامعه بییت کوین آن است که اعضای آن به صورت خودکار عاشق تمام افراد ثروتمند و قدرتمندی هستند که از این ارز و جامعه آن حمایت می‌کنند. بوترین افزود که بسیاری از آنها در پی پذیرش بیت کوین در السالوادور شروع به تمجید و اظهار دوستی با نایب بوکله، رئیس جمهور دیکتاتور این کشور کردند.

وی هنوز به این موضوع که در جامعه ارزهای دیجیتال و میانن اعضای آن مورد تحسین قرار گیرد، عادت نکرده است. در همین راستا وی اشاره داشت که گاهی اوقات توصیف‌هایی از خود می‌شنود که برایش غیرعادی است. بوترین در این باره گفت که فکر می‌کنم همه سعی بخش‌هایی از خود را به من نشان ‌دهند و این عجیب است، گاهی اوقات می‌توانم توصیفی از خودم ببینم که اصلاً نمی‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان