صرافی کوین بیس به زودی محصول وام‌ دهی خود را متوقف می‌کند

خانهاخبارصرافی کوین بیس...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در آمریکا، اعلام کرد که روز 10 مه، محصول وام‌دهی خود با نام Coinbase Borrow را متوقف می‌کند. سخنگوی شرکت در رابطه با این تصمیم اعلام کرد که این محصول وام‌دهی دیگر سود کافی برای اختصاص بودجه به خود را تأمین نمی‌کند. باید اشاره داشت که وام‌های گرفته شده و فعال این برنامه، تا زمان بازپرداخت و اتمام فعال خواهند بود.

تصمیم ارتباطی با مشکلات قانونی ندارد

به گزارش کریپتوپوتیتو و بر اساس اعلامیه کوین بیس، تصمیم صرافی برای متوقف کردن محصول وام‌دهی، ارتباطی به اقدامات قانون‌گذاران یا فشار از سمت آن‌ها ندارد. این تصمیم به نظر می‌رسد بیشتر به بازبینی مدل اقتصادی پلتفرم ارتباط دارد. مدلی که کاهش 30 درصدی ارزش سهام در 3 هفته اخیر را به همراه داشته است. قابل توجه است که با استفاده از این برنامه، مشتریان می‌توانستند میلیون‌ها دلار وام را در قبال وثیقه گذاشتن بیت کوین دریافت کنند.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که کوین بیس، امروز گزارش درآمد فصلی خود را در حالی منتشر می‌کند که در حال مبارزه با قانون‌گذاران آمریکا از جمله کمیسیون بورس است، نهادی که در چند وقت اخیر دیدگاهش نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال از همیشه بدتر بوده است.

کاربران کوین بیس نیاز به اقدامی ندارند

کاربران محصول وام‌دهی کوین بیس در خطر قرار ندارند و اقدامی نیز برای جلوگیری از بسته شدن موقعیت‌های خود نباید انجام دهند. کاربران تا 10 مه، می‌توانند وام بگیرند اما از این تاریخ به بعد وام جدیدی به کاربران اعطا نخواهد شد و درخواست‌های آن‌ها رد می‌شود. تمامی وام‌ها بر اساس شرایط قرارداد اعمال می‌شوند و تا زمان اتمام فرایند بازپرداخت فعال خواهند بود. پس از بازپرداخت تمامی وام‌ها، این برنامه به‌طور کامل تعطیل می‌شود.

مطلب مفید: کریپتوکیتیز (Cryptokitties) چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟

بر اساس صحبت‌های سخنگوی شرکت، تصمیم متوقف کردن برنامه بر پایه ارزشیابی و اولویت‌بندی دوباره محصولات صورت گرفته که کوین بیس به‌طور عمومی آن را عرضه کرده است. همانند کوین بیس پرو، که سال گذشته شاهد تعطیلی آن بودیم و محصولاتش در زیرمجموعه پلتفرم اصلی قرار گرفت، تیم توسعه صرافی معتقد است که برنامه Borrow اضافی است.

صرافی در بیانیه خود اعلام کرد که به‌طور مرتب محصولات خود را ارزیابی می‌کند تا بر اساس نیاز مشتریان آن‌ها را اولویت‌بندی کند. باید اشاره داشت که این محصول مدت‌زمان کمی را تحت پشتیبانی کوین بیس قرار داشت. در نوامبر 2021 راه‌اندازی شد تا به کاربران اجازه دهد بدون نیاز به دست ‌و پنجه نرم کردن با مشکلات مربوط به مالیات فروش مستقیم بیت کوین، پول نقد در دست داشته باشند.

با این حال، نکته منفی برای آن، آغاز بازار نزولی در فاصله کمی پس از راه‌اندازی محصول بود. با سقوط بازار ارزهای دیجیتال، کاربران کمتری به این برنامه علاقه نشان دادند و درنهایت کوین بیس تصمیم گرفت پشتیبانی خود از آن را قطع کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان