بایننس آمریکا واریز دلاری به پلتفرم خود را متوقف کرد

خانهاخباربایننس آمریکا واریز...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بایننس آمریکا، بازوی آمریکایی صرافی بایننس ساعاتی پیش اعلام کرد که واریز دلاری در پلتفرم خود را متوقف کرده است. پلتفرم معاملاتی همچنین به مشتریان خود اطلاع داد که علاوه بر توقف واریز دلاری در بایننس آمریکا، از تاریخ 13 ژوئن، برداشت با ارز فیات در پلتفرم نیز حداقل برای مدتی متوقف خواهد شد.

توقف واریز دلاری در بایننس آمریکا

به نقل از کوین تلگراف، بامداد روز 9 ژوئن، بایننس آمریکا اعلام کرد که در پی تاکتیک‌های شدید و رعب‌آور کمیسیون بورس آمریکا مجبور به انجام چنین اقداماتی است. شرکت توضیح داد که به‌منظور حفاظت از مشتریان و پلتفرم خود واریز دلاری بایننس آمریکا باید متوقف شود. در ادامه بایننس آمریکا توضیح داد که همکاران این پلتفرم در حوزه بانکی نیز آماده‌اند تا کانال‌های برداشت ارز فیات را از تاریخ 13 ژوئن متوقف کنند.

- Advertisement -
توییت بایننس

صرافی اشاره داشت که قصد دارد به حالت مبادله تنها با ارزهای دیجیتال روی بیاورد اما خاطرنشان کرد که نسبت یک به یک را برای دارایی‌های مشتریان خود رعایت می‌کند. در ادامه بایننس آمریکا به کاربران گفت که هرگونه تأخیر در فرایند برداشت‌ها از این پس می‌تواند نتیجه افزایش حجم قابل‌توجه برداشت‌ها یا بسته بودن بانک‌ها در روزهای پایانی هفته باشد.

مطلب مفید: امن ترین روش‌های ذخیره‌ NFT کدام است؟

همچنین باید توجه داشت که معاملات، استیکینگ و برداشت در قالب ارزهای دیجیتال بدون هیچ تغییر و مشکلی به صورت کامل در دسترس کاربران خواهد بود. صرافی در بیانیه خود افزود که درنتیجه کمپین ایدئولوژی کمیسیون بورس آمریکا علیه صنعت ارزهای دیجیتال در آمریکا، بایننس آمریکا و شرکای بانکی آن با چالش‌های زیادی مواجه شده‌اند. این شرکای بانکی اشاره داشته‌اند که قصد دارند فرایند مبادلات با ارزهای فیات برای صرافی را دشوار کنند.

همان‌طور که اشاره شد، واریز دلاری بایننس آمریکا از صبح روز 9 ژوئن متوقف شده است. علاوه بر آن، این پلتفرم چندین جفت معاملاتی خود را در هفته آینده حذف خواهد کرد اما همچنان به حمایت از جفت ارزهای معاملاتی تتر ادامه خواهد داد. صرافی توضیح داد که هر دلار باقی‌مانده در پلتفرم، ممکن است به‌طور خودکار تبدیل به استیبل کوین قابل برداشت شود.

گفتنی است که کمیسیون بورس آمریکا روز 6 ژوئن و پس از ثبت شکایت علیه بایننس خواستار مسدود شدن دارایی‌های بایننس آمریکا نیز شد. یک روز پس از آن، شرکت به مشتریان اطمینان داد که دارایی‌های آن‌ها در مکانی امن قرار دارد و پلتفرم بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان