توکن REKT چیست؟ آشنایی با توکن پولساز این روزها!

خانهمعرفی پروژهتوکن REKT چیست؟...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

بازار کریپتو اخیرا با ایجاد میم کوین‌های مختلفی مانند PEPE و CHAD جان گرفته است که احتمالا نشان‌دهنده شروع یک روند صعودی دیگر خواهد بود. با افزایش طمع و کاهش ترس، افراد بیشتری شروع به خرید از چنین میم کوین‌های پرطرفداری می‌کنند. به این امید که قیمت کوین‌های تازه‌وارد به بازار سر به فلک بکشد و سود قابل توجهی به دست آورند. توکن REKT یکی از جدیدترین میم کوین‌هایی است که به بازار عرضه می‌شود. در این مقاله فکت کوینز به همه مسائلی می‌پردازیم که باید در مورد آن بدانید.

- Advertisement -
spot_img

میم کوین REKT چیست؟

پروژه میم کوین REKT برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند ریسک کنند و لذت ببرند. بنابراین مانند بسیاری از میم کوین‌ها هدف خاصی به جز بالا و پایین شدن وحشیانه قیمت برای این توکن وجود ندارد. توکن REKT از اصطلاح “rekt” در دنیای رمزنگاری الهام گرفته شده است که معنای ضرر مالی شدید به‌دلیل سرمایه‌گذاری بد را می‌دهد. REKT با تقلید از این اصطلاح مردم را تشویق می‌کند که بی‌ثباتی بازار ارزهای دیجیتال را بپذیرند.

- Advertisement -

میم کوین‌ها در دنیای ارزهای دیجیتال به عنوان تقلیدی از آلتکوین‌های سنتی عمل می‌کنند. بسیاری از این کوین‌ها از میم‌ها برای بازاریابی توکن‌های خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل است که اصطلاح «میم کوین» به وجود آمد. کوین REKT مانند میم کوین‌های قبلی به‌عنوان تقلیدی از یک میم ظاهر می‌شود که در این مورد، «خسارت زیاد» یا «دل به دریا زدن» در دنیای مالی است.

میم توکن REKT

چرا توکن REKT ایجاد شد؟

مانند بسیاری از میم کوین‌های قبلی، رمز ارز REKT صرفا برای اهداف سرگرمی ایجاد شده است. لذت بردن از یک «کریپتو سواری هیجان‌انگیز» بخشی از نام تجاری آن است. به همین دلیل و لحن بازیگوش خود در وب‌سایت REKT، طرفداران زیادی را جذب کرده است.

تیم توسعه دهنده ممکن است این ارز دیجیتال را برای کسب سود سریع از طریق تجارت ایجاد کرده باشد. اما از آنجایی که میم کوین‌ها می‌توانند نوسانات شدید قیمت را تجربه کنند، فرصت بالقوه‌ای برای معامله‌گران وجود دارد که مقداری پول نقد سریع به‌دست آورند.

درنهایت، برخی از افراد در تیم توسعه دهنده توکن REKT ممکن است از آن برای آزمایش ویژگی‌ها یا قابلیت‌های جدید استفاده کنند. زیرا این توکن را باید یک تلاش جدی در عرصه ارزهای دیجیتال به‌شمار آورد.

بیشتر بخوانید: آموزش ساخت میم کوین در ۵ دقیقه

چرا توکن REKT بسیار محبوب است؟

از آنجایی که REKT مانند یک ترن هوایی وحشی در دنیای کریپتو عمل می‌کند، تعجب‌آور نیست که به این سرعت طرفداران زیادی را به خود جذب کند. صفحه توییتر REKT در ژانویه 2023 راه‌اندازی شد و در حال حاضر نزدیک به 26.000 دنبال کننده دارد. اشتراک‌گذاری جوک‌ها در توئیتر و سایر رسانه‌های اجتماعی نیز بر محبوبیت REKT افزوده است، زیرا به ایجاد هیجان در اطراف این کوین کمک می‌کند.

دلا=ل محبوب=ت توکن REKT

توکن REKT چه ویژگی‌هایی دارد؟

در اینجا برخی از ویژگی‌های ارز دیجیتال REKT آورده شده است.

  • مبتنی بر آربیتروم: یک توکن مبتنی بر آربیتروم است که در همین شبکه کار می‌کند. اگرچه این توکن بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و از همان فناوری قرارداد هوشمند استفاده می‌کند. اما در اصل برای بهره‌مندی از قابلیت‌های Arbitrum طراحی شده است.
  • غیرمتمرکز: یک عملکرد کاملا غیرمتمرکز دارد.
  • میم کوین: به‌عنوان یک میم سکه تقریبا صرفاا برای ارزش سرگرمی آن طراحی شده است.
  • جامعه‌محور: به دلیل نام تجاری ماجراجویانه خود به یک ارز جامعه‌محور تبدیل شده است. به‌عنوان مثال، کاربران آن به‌طور فعال در توییتر مشغول به توییت زدن هستند.
  • هزینه کم: مانند بسیاری از میم کوین‌ها کارمزد و هزینه پایینی دارد.

ایردراپ REKT

ایردراپ REKT در 22 آوریل 2023 به‌منظور پاداش دادن به اولین پذیرندگان این توکن انجام شد. فقط گیرندگان ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) واجد شرایط دریافت ایردراپ بودند و 84 میلیارد توکن REKT در اختیار آنان قرار گرفت.

پس از اینکه فرد واجد شرایط دریافت ایردراپ شناخته شد، وجوه به آدرس کیف پول او ارسال می‌شود. پس از 31 روز، توکن‌های درخواست نشده و مازاد REKT به‌طور خودکار سوزانده خواهند شد. در زمان نگارش این مقاله، 10 دارنده برتر REKT درمجموع 82.7 درصد معادل 347,347,201,342,072 واحد از این ارز را در اختیار دارند.

ا=ردراپ توکن REKT

استیکینگ توکن REKT

سپرده‌گذاری یا استیکینگ (Staking) به دارندگان ارزهای دیجیتال اجازه می‌دهد تا با نگه داشتن توکن‌های خود در یک کیف پول یا حساب مشخص و پشتیبانی از شبکه زیربنایی، پاداش‌هایی را کسب کنند. در مورد REKT، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را برای کسب پاداش قفل کنند. تیم توسعه دهنده اعلام کرده است که پاداش‌های سپرده‌گذاران با تریلیون‌ها توکن REKT پرداخت خواهد شد.

از 5 مه 2023، سپرده‌گذاری REKT به‌صورت زنده، با مدت زمان سه ماه فعال شده است. طبق اعلام تیم توسعه دهنده در حساب توییتر، مجموع جوایز استیکینگ در مرحله اول 21 تریلیون توکن خواهد بود. افراد با شرکت در این قرارداد استیکینگ می‌توانند به امنیت و تمرکززدایی بلاک چین REKT کمک کنند. همچنین می‌توانند ارزش آن را در بازار بالا ببرند.

پلتفرم پیش‌بینی REKT

پلتفرم پیش‌بینی REKT به زودی راه‌اندازی خواهد شد. این پلتفرم مانند یک سیستم شرط‌بندی عمل می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا به ارائه حدس و گمان درباره یک رویداد یا نتیجه یک مسابقه بپردازند. هنگامی که نتایج منتشر شد، کاربران می‌توانند در صورت انتخاب نتیجه درست، توکن‌های REKT را به‌عنوان پاداش کسب کنند.

پلتفرم پ=ش‌ب=ن= توکن REKT

مجموعه NFT های توکن REKT

از آنجایی که REKT در بازار ارزهای دیجیتال بسیار جدید است، نمی‌توان گفت که در آینده چه مسیری را طی خواهد کرد. تیم توسعه دهنده ممکن است تصمیم بگیرد که مجموعه NFT را در آینده کنار بگذارد. اگرچه REKT با میم کوین، Digitoads بسیار متفاوت است، اما می‌تواند در مسیری مشابه حرکت کند و هزاران NFT منحصر به فرد را هم منتشر کند.

صاحبان NFTهای REKT می‌توانند توکن‌های غیر مثلی خود را برای دریافت پاداش به اشتراک بگذارند. از آنجایی که REKT از حمایت جامعه بزرگی از کاربران برخوردار است، انتشار NFTها می‌تواند به افزایش قیمت توکن کمک کند.

مجموعه NFTهای REKT همچنین می‌تواند به تیم توسعه دهنده اجازه دهد تا قوانین و شرایطی را برای NFTهای خود تعیین کنند. قوانینی که مهم‌ترین آن‌ها تصمیم‌گیری در مورد نحوه استفاده از NFT، نحوه نمایش آن، داشتن قیمت رزرو یا محدود کردن تعداد نسخه‌ها خواهد بود.

توکن REKT با یک مجموعه NFT، می‌تواند خود را به‌عنوان پروژه دارای «NFT های باحال» معرفی کند. با این حال، در 23 آوریل، حساب توییتر REKT توییتی را منتشر کرد و در آن نوشت: «در حال حاضر هیچ مجموعه رسمی NFT در این اکوسیستم وجود ندارد.»

بیشتر بخوانید: معرفی لیست بهترین میم کوین سال 2023 برای سرمایه‌ گذاری

توکنومیک REKT

REKT یک توکن مبتنی بر آربیتروم است که به‌عنوان یک میم کوین تعریف می‌شود. این ارز برای سرمایه‌گذارانی طراحی شده است که به‌دنبال تفریح و ریسک توامان هستند. توکنومیک هر کوین به اصولی اشاره دارد که برای توزیع ارز دیجیتال استفاده می‌شود. در اینجا به تجزیه و تحلیل توکنومیک و نحوه توزیع آن می‌پردازیم.

توکنومیک توکن REKT

عرضه کل توکن رکت

مجموع عرضه ارز دیجیتال REKT 420 تریلیون واحد است که کاملا ثابت خواهد بود. پس از 31 روز، هر ارز REKT که بدون تقاضاکننده باشد، به‌طور خودکار سوزانده خواهد شد. این پروتکل توکن‌سوزی اغلب برای تشویق کاربران به مشارکت در یک شبکه و ایجاد یک عرضه محدود استفاده می‌شود. مثلا توییتی توسط تیم توسعه دهنده در 28 آوریل اعلام کرد که 3.5 تریلیون REKT دوباره بازخرید و سوزانده شده است.

توزیع توکن REKT به شرح زیر است:

55 درصد – توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی (LP) و پاداش‌های استیکینگ

توکن‌های ارائه‌دهنده نقدینگی به کاربران اجازه می‌دهد تا رمز ارز REKT خود را بدون اتکا به یک مرجع مرکزی معامله کنند. کاربران می‌توانند دو نوع توکن را برای ایجاد یک جفت ارز معاملاتی واریز کنند. سپس توکن‌های LP را دریافت کنند که نشان‌دهنده سهم آن‌ها از استخر خواهد بود.

استیکینگ هم راهی برای کسب توکن‌های REKT است که به‌صورت پاداش در بین کاربران شرکت‌کننده در قرارداد سپرده‌گذاری اکوسیستم توزیع می‌شود.

15 درصد – بازاریابی

بازاریابی بخش مهمی از هر پروژه ارز دیجیتال است، زیرا به افزایش دیده شدن توکن کمک می‌کند. تیم توسعه دهنده REKT ممکن است این کوین را از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی موردی، ایجاد گروه یا فعالیت‌های روابط عمومی به بازار عرضه کند.

20 درصد – ایردراپ

اختصاص 20 درصد از عرضه REKT به ایردراپ به این معنی است که سهم قابل توجه یک‌پنجم از کوین‌های REKT برای ترویج آن و ایجاد یک انجمن یا پاداش دادن به کاربران اولیه توزیع می‌شود.

10 درصد – تیم توسعه دهنده

سهم 10 درصدی تیم توسعه‌دهنده به مدت شش ماه پس از راه‌اندازی توکن قفل می‌شود. پس از آن، ممکن است برای جمع‌آوری سرمایه، حفظ و جذب استعدادها، پیشبرد پروژه به روش‌های مختلف و آزمایش فناوری‌های جدید به کار برود.

آیا توکن REKT سرمایه گذاری خوبی است؟

از آنجایی که میم کوین‌ها ارزش ذاتی فراتر از اهداف سرگرمی خود ندارند، می‌توانند یک سرمایه‌گذاری بی‌ثبات محسوب شوند. مثلا زمانی که REKT راه‌اندازی شد، قیمت آن به 0.0000000182 دلار رسید که بالاترین رکورد اولیه آن بود. سپس نمودار قیمت آن به شدت دچار نوسان شد.

پس از آن و با انجام تبلیغات گسترده و مداوم در توییتر کریپتو، توانست در تاریخ 1 مه 2023 به بالاترین رکورد جدید خود یعنی 0.0000000021502 دلار دست یابد. سپس در 2 مه 2023 یک بار دیگر قیمت آن افزایش یافت و به بالاترین رکورد فعلی خود یعنی 0.0000000023209 دلار رسید. قیمت REKT در زمان نگارش این مقاله (27 مه 2023) 0.0000000023 با حجم معاملات 24 ساعته 802.895 دلار است.

ارزش توکن REKT توسط تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی و نام تجاری آن هدایت می‌شود. این امر می‌تواند منجر به نوسانات شدید در قیمت این ارز دیجیتال شود. به‌طور کلی، REKT به‌دلیل افزایش قیمت، سرمایه‌گذاری خوبی به نظر می‌رسد. اما به شما توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه خرید، تحقیقات شخصی خودتان را انجام دهید و با پذیرش مسئولیت کامل وارد سرمایه‌گذاری شوید.

آیا توکن REKT سرمایه گذاری خوبی است؟

جمع‌بندی

به نظر می‌رسد توکن REKT یک میم کوین هیجان‌انگیز و فرّار باشد که باید در جریان آن باشید. البته کاهش شدید قیمت آن می‌تواند برخی را نگران کند. با این حال، اگر تیم توسعه‌دهنده تصمیم بگیرد تا پلتفرم پیش‌بینی را زودتر راه‌اندازی کند یا NFT‌های منحصر به فرد را منتشر سازد، ممکن است قیمت آن افزایش یابد. در پایان خوشحال می‌شویم اگر نظرات و سوالات خود را درباره این کوین و سایر موضوعات با فکت کوینز به اشتراک بگذارید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان