توییتر آزمایش توییتر کوین، دارایی دیجیتال خود را آغاز کرده است

خانهاخبارتوییتر آزمایش توییتر...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به نظر می‌رسد توییتر، غول فضای مجازی ارائه نسخه بتا توییتر کوین Twitter Coins) به برخی از کاربران را آغاز کرده است. روز 22 فوریه، برخی از کاربران این پلتفرم فضای مجازی گزارش دادند که توانایی خرید این دارایی برای آنها فعال شده است. باید اشاره داشت که در ماه دسامبر شایعاتی منتشر شد که توییتر توکن بومی خود را منتشر کرده و این ارز در گردش قرارگرفته است.

آزمایش توییتر کوین

به نقل از کریپتواسلیت، کاربری در توییتر با نام کاربری توییتر آلفا، در روزهای گذشته اشاره داشت که بسته 150 عددی از توییتر کوین با قیمت 1.99 دلار برای خرید در روز چهارشنبه در دسترس قرارگرفته است. وی همچنین اشاره داشت که تنها روش پرداختی برای این ارز از طریق استرایپ (Stripe) است.

- Advertisement -

ماریو ناوفال (Mario Nawfal)، مدیرعامل شرکت IBC پیش‌تر و در یک پست توییتری گفته بود که توییتر کوین پس از فعال‌سازی و در دسترس قرار گرفتن به کاربران اجازه خواهد داد تا به پست‌های مورد علاقه خود و سازندگان آنها پاداش دهند.

نیما اوجی، یکی از محققان برنامه‌های نرم‌افزاری نیز تصویری از توضیحات توییتر درباره توکن بومی خود منتشر کرد. بر اساس داده‌های توییتر، این کوین‌ها دارایی‌های مجازی محسوب می‌شوند. پس از دریافت این کوین‌ها، می‌توان آنها را در قالب الماس (Diamonds) انباشت و سپس نقد کرد.

مطلب مفید: تحلیل آنچین (Onchain Analysis) چیست؟

توییتر در بیانیه‌ای اشاره داشت که توییتر کوین به طرفداران و مخاطبان اجازه می‌دهد تا به تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه خود پاداش دهند. اتفاقی که منجر به ایجاد کانال‌های کسب درآمد غیرفعال می‌شود. در همین حین، جو برنت (Joe Burnett)، تحلیلگر شرکت بلاک ور اشاره داشت که محصول دیجیتال zap، متعلق به رقیب توییتر یعنی نوستر (Nostr) هزار برابر بهتر از توییتر کوین است.

نوستر یک پلتفرم غیرمتمرکز فضای مجازی است که در آن از zaps به‌عنوان پرداخت‌های کوچک با شبکه لایتنینگ بیت کوین استفاده می‌شود. برنت اشاره داشت که اگر توییتر می‌خواهد در قرن 21 همچنان مورد توجه قرار گیرد باید سریعاً تبدیل به مشتری نوستر شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان