ناشر استیبل کوین USDC دریافت اخطاریه از کمیسیون بورس آمریکا را تکذیب کرد

خانهاخبارناشر استیبل کوین...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت سیرکل (Circle)، ناشر استیبل کوین USDC، شایعات مربوط به دریافت اخطاریه حقوقی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را تکذیب کرد. روز گذشته، شایعاتی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که USDC نیز به سرنوشت BUSD دچار شده و به نقض اوراق بهادار متهم شده است.

به گزارش کوین تلگراف، روز گذشته، النور ترت، خبرنگار فاکس بیزنس در توییتی مدعی شد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا به شرکت سیرکل دستور داده تا فروش USDC را متوقف کند و آن را اوراق بهادار ثبت‌نشده قلمداد کرده است. با این حال، بلافاصله پس از این شایعه، دانته دیسپارت، مدیر استراتژی شبکه پرداختی شرکت سیرکل در توییتی با تکذیب شایعات اخیر اعلام کرد این شرکت استیبل کوینی هیچ اخطاریه حقوقی مربوط به ارز USDC دریافت نکرده است. به دنبال این توییت، الینور ترت اشتباه خود را پذیرفت و ضمن حذف توییت خود، از مخاطبان عذرخواهی کرد.

- Advertisement -

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا روز دوشنبه در اخطاریه‌ای به شرکت پکسوس دستور توقف صدور استیبل کوین BUSD را داد و هشدار داد قصد دارد از این شرکت، به منظور نقض قوانین اوراق بهادار و صدور اوراق بهادار ثبت‌نشده شکایت کند. این خبر، شایعاتی را در بازار رمزارزها بوجود آورد که این کمیسیون، به سراغ دیگر استیبل کوین‌ها از جمله USDC رفته است.

دیسپارت در رابطه با احتمال شکایت کمیسیون بورس از شرکت سیرکل اظهار داشت:

شرکت سرکل معتقد است USDC یک دلار دیجیتال قانون‌گذاری شده است که تحت قوانین انتقال پول آمریکا صادر می‌شود… واقعیت‌ها و شرایط در هرنوع اقدام نظارتی و قانونی مثل این متفاوت است، همانطور که ملاحظات ساختاری و نظارتی در مورد هریک از ارزهای دیجیتال بازار در سراسر جهان متفاوت است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان