ایردراپ ترا 2.0 (لونا) روز شنبه انجام خواهد شد؛ بررسی نحوه توزیع توکن‌ها

خانهاخبارایردراپ ترا 2.0...

آنچه می‌خوانید...

قرار بود امروز، جمعه، 6 خرداد ماه شبکه ترا 2.0 رسما راه‌اندازی و ایردراپ آن میان کاربران توزیع شود. با این حال، تیم ترا در توییتی اعلام کرد راه‌اندازی این شبکه کمی به تاخیر افتاده است و احتمالا فردا، 28 می (7 خرداد)، ساعت 10:30 صبح به وقت تهران (06:00:00 GMT) شاهد این مهم خواهیم بود.

پس از این راه‌اندازی، توکن لونا فعلی به لونا کلاسیک تغییر نام خواهد داد و لونا 2.0، با همان نام لونا به کار خود ادامه خواهد داد. همچنین، طبق گفته ترا، به هولدرهای لونا کلاسیک، UST و aUST (UST استیک شده) توکن جدید اعطا خواهد شد.

- Advertisement -
توییت ترا در رابطه با تاخیر در زمان راه‌اندازی شبکه ترا 2.0 و ایردراپ لونا
توییت ترا در رابطه با تاخیر در زمان راه‌اندازی شبکه ترا 2.0 و ایردراپ لونا

ایردراپ ترا 2.0 (لونا) به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

شبکه آزمایشی ترا 2.0 در حال حاضر فعال است و شبکه اصلی نیز فردا فعال می‌شود. به محض راه‌اندازی نهایی شبکه، ایردراپ لونا آغاز خواهد شد. در همین راستا، روز گذشته، شرکت ترافورم لبز در پستی در وب سایت مدیوم، کاربران واجد شرایط ایردراپ لونا را معرفی کرد:

هولدرهایی که پیش از حمله توکن‌های زیر را در اختیار داشته‌اند:

توکن لونا (شامل مشتقات آن)

کمتر از 500000 واحد توکن aUST (UST استیک شده در پروتکل انکور)

هولدرهایی که پس از حمله توکن‌های زیر را خریده‌اند:

توکن لونا

توکن UST

توضیحات اضافی در رابطه با زمان اسنپ شات و همچنین نحوه تخصیص توکن‌ها در جدول زیر آورده شده است. همچنین توضیحات مربوطه در این پست به طور کامل پوشش داده شده است.

جدول واجد شرایطین ایردراپ لونا 2.0
جدول واجد شرایطین ایردراپ لونا 2.0

ایردراپ لونا چه زمانی انجام خواهد شد؟

قرار بود امروز ایردراپ ترا 2.0 انجام شود. با این حال، با تاخیر در راه‌اندازی شبکه، انتظار می‌رود این ایردراپ تا فردا صورت گیرد. قرار است در وهله اول 30% از توکن‌های لونا جدید میان کاربران توزیع شود و 70% باقی مانده، طی 2 سال و با فاصله زمانی 6 ماه با نرخ 3.9% در ماه دریافت خواهند کرد.

تمامی توکن‌های ایردراپ شده به طور خودکار برای حفظ امنیت شبکه استیک خواهند شد. در این ایردراپ، لوناهای اولیه را در هر زمانی می‌توان برداشت کرد. با این حال، توکن‌های واگذار شده (vested) بر اساس زمان‌بندی مذکور استیک خواهند شد. البته کاربران می‌توانند هر زمان که خواستن پاداش استیکینگ خود را دریافت کنند.

در پست مدیوم ترا آمده است، اگر کاربران بخواهند لونا vested خود را پس از فاصله زمانی 6 ماهه دریافت کنند، باید حداقل 21 روز قبل درخواست خود را اعلام نمایند.

کدام دسته از توکن‌های لونا قدیمی واجد شرایط ایردراپ نخواهند بود؟

طبق اعلام تیم ترا، هر توکن لونایی که در حال حاضر از شبکه خارج شده‌اند و در قراردادهای هوشمند بریج‌ها نگهداری می‌شوند، به عنوان بخشی از استخر جامعه (کامیونیتی پول) کنار گذاشته می‌شوند.

لوناهایی که ممکن است واجد شرایط این ایردراپ نباشند به شرح ذیل است:

لونا و یا UST که از شبکه ترا خارج شده باشد

کاربرانی که لونا و یا UST خود را از شبکه خارج کرده‌اند و تمایل دارند در ایردراپ ترا 2.0 شرکت داده شوند باید پیش از اسنپ شات، دارایی خود را به شبکه بازگردانند.

لونا و یا UST روی پروتکل‌های ترا که به راحتی قابل شناسایی نیستند

تمامی پروتکل‌های لیست شده در DeFi Llama به انضمام چند پروتکل شناخته‌شده دیگر پوشش داده می‌شوند.

لونا و یا UST در قراردادهای چند امضایی CW3

بیشتر لونا و یا UST در قراردادهای چند امضایی CW3 به حساب می‌آیند. اما ممکن است مواردی وجود داشته باشد که شامل آنها نشود.

کدام صرافی‌ها از لونا جدید پشتیبانی خواهند کرد؟

تا به اینجای کار، صرافی‌های بایننس، هوبی، بای بیت، بیت فینکس، کراکن، اف‌تی‌اکس، گیت دات آی او، اوکی‌اکس، بیت گت، کریپتو دات کام، بیت ترو و کوکوین حمایت خود را از ایردراپ ترا 2.0 اعلام کرده‌اند.

صرافی‌های حمایت کننده از ایردراپ ترا 2.0
صرافی‌های حمایت کننده از ایردراپ ترا 2.0

برای دریافت لونا جدید حتما اطلاعیه‌های صرافی که استفاده می‌کنید را دنبال کنید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان