جشن پنجمین سالگرد کوینکس و سهولت استفاده از پلتفرمش

خانهریپورتاژجشن پنجمین سالگرد...

آنچه می‌خوانید...

صرافی، یکی از پلتفرم‌هایی است که برای افراد قابل دسترس بوده و هر فردی که بخواهد به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازد، می‌تواند از آن استفاده کند. البته این کار به همین سادگی‌ها نبوده و نیازمند برخی اطلاعات است که در صورت نیاز آن پلتفرم، باید آن‌ ها را وارد کنید تا بتوانید تبادلات و معاملات خود را به آسانی انجام دهید. برخی از این پلتفرم ‌ها ساختاری پیچیده دارند که کار را برای افراد تازه‌کار کمی دشوار می‌کند. در مقابل، برخی دیگر رابط کاربری با حداقل میزان پیچیدگی دارند. جشن پنجمین سالگرد کوینکس نفسی تازه برای حرکت در همین مسیر بود.

استفاده از صرافی های ساده برای تمامی کابران راحت است. فرض کنید می خواهید برای اولین بار وارد این عرصه شوید و در حیطه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری انجام دهید. حال اگر وارد پلتفرم پیچیده‌ای شوید که کارتان را سخت کند، به احتمال زیاد از کار خود صرف‌نظر خواهید کرد . کوینکس، یکی از پلتفرم‌های ساده برای کاربران تازه وارد و یکی از جذاب‌ترین پلتفرم‌ها بین کاربران باتجربه است.

- Advertisement -

اقدامات کوینکس در جهت سهولت استفاده کاربران

کوینکس برای اینکه افراد را با کریپتو پیوند بزند، محصولاتی با استفاده آسان را برای کاربران فراهم آورده است. این موضوع را می‌توان یکی از ویژگی‌های اصلی این پلتفرم در این 5 سال اخیر، از زمان تاسیس تا به حال دانست. امکاناتی برای کاربران فراهم شده تا بدون اینکه در بند زمان و مکان باشند، بتوانند در هر جا و هر زمانی که بخواهند معاملات خود را انجام دهند. برای اینکه کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان با محصولات CoinEx آشنا شده و با کریپتو اخت بگیرند، کوینکس برای افراد اقداماتی انجام داده است.

فرآیند عملیات، مکانیسم محصولات و راهنمای بصری که بسیار ساده است، در جهت درک بهتر محصولات کوینکس طراحی شده. فرقی نمی‌کند که در این فضا قصد فعالیت به‌ عنوان خریدار یا فروشنده را دارید؛ در هر صورت می‌توانید از فضایی ساده و به دور از پیچیدگی نهایت استفاده را ببرید. شعاری که برای جشن پنجمین سالگرد کوینکس تدارک دیده شد، در اصل همین مفهوم سهولت در استفاده را برای افراد القاء می‌کند. این شعار با مضمون ( به آسانی هر ارزی را معامله کنید) برای کاربران مشخص شد.

شاید از خود بپرسید چرا کوینکس تا به این حد به قوانین پایبند است؟ پاسخ به این سوال ساده است! این صرافی از همان ابتدا به کاربران خود قول داد تا قوانین را رعایت کند. این قول به کاربران، در واقع زیر پا نگذاشتن برخی قواعد و قوانین برای خودش هم نیز است. برای اینکه هر فرد بتواند از قید زمان و مکان یا حتی قید روش‌های سنتی آزاد شود، کوینکس اپلیکیشنی طراحی کرده است تا کاربران بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکانی، کار‌های معاملاتی خود در صرافی را انجام دهند.

چنانچه کاربر نتواند به محتوای اپلیکیشن دسترسی داشته باشد، می‌تواند از نسخه وب این صرافی استفاده کند.

جشن پنجمین سالگرد کوینکس
اپلیکیشن کوینکس

متعهد به شعار جشن پنجمین سالگرد کوینکس

هدف برگزاری پنجمین سالگرد کوینکس در 22 سپتامبر اجرایی کردن عهدهایی بود که با اولین کاربران خود بسته بود. البته استفاده آسان از فضای صرافی تا بوده همین بوده؛ چیزی که قرار است دستخوش تغییر یا بهتر است بگوییم تکامل شود، مبحث آسانی استفاده برای کاربران است. این کار با هدف خاصی انجام خواهد شد؛ یعنی در پی این سهولت، دستیابی به چیزی که مدت‌ها است باید اتفاق می‌افتاد، امکان‌پذیر خواهد شد.

کوینکس قصد دارد با تعهد به این موضوع و پایبند‌بودن به آن، کاربران را به سمت و سو خاصی ببرد. پیوند ‌دادن هر کاربر به عناوین کریپتو، هدف اصلی ایجاد محیطی آسان برای انجام معاملات است. در اصل جشن پنجمین سالگرد کوینکس با این مضمون رخ می‌دهد که به کاربران جهانی هدیه دهد. تعهد به خواسته افراد و قرار‌دادن هدفی در پس آن، منطقی‌ترین و عاقلانه‌ترین کاری است که کوینکس می‌توانست انجام دهد.

صرافی با کارایی آسان برای استفاده، از خواسته‌های بیش از 4 میلیون کاربر در 200 کشور جهان است. کوینکس هم به این خواسته جواب مثبت داد و سعی کرد در پنجمین سالگرد تولد خود، آن را به بهترین شکل ممکن تحقق ببخشد و سطح آن را در بالا‌ ترین سطح قرار دهد. با اینکه برخی پلتفرم‌ ها با آپدیت ‌های جدیدی که ارائه می‌دهند، ساختاری سخت ‌تر پیدا می‌کنند، اما کوینکس عملکردی برعکس آن ‌ها دارد. آسانی استفاده تنها از جهت داشتن پلتفرمی با طراحی ساده نیست.

نام صرافی بین‌المللی، بیهوده روی کوینکس قرار نگرفته است؛ CoinEx علاوه ‌بر اینکه بخواهد در هر سالگرد به میزان محصولات خود بیفزاید، سعی کرده تا زبان‌های جدیدی را به پلتفرم سایت و اپلیکیشن خود اضافه کند. خدمات کوینکس علاوه‌ بر زبان انگلیسی به زبان‌های فارسی، عربی، فرانسوی، ژاپنی، کره‌ای و غیره هم ارائه می‌شود.

جشن پنجمین سالگرد کوینکس
صرافی بین المللی کوینکس

کوینکس و جشن پنجمین سالگرد؛ از دیروز تا امروز

برای اینکه به پنجمین سالگرد کوینکس برسیم، بهتر است سیر تکاملی آن از سال 2017 را مورد بررسی قرار دهیم.

سال 2017

در همان سال اول طراحی CoinEx توسط تیم ViaBTC، این صرافی توانست جای پای خود را در دنیای رمز ارزها محکم کند. این تیم در اصل دارای کهنه‌کاران تیم حوزه بلاک‌چین بود؛ همین موضوع توانست به برپا‌ماندن کوینکس کمک شایانی کند. بیشتر اعتبار این صرافی را می‌توان مدیون همان سال اول بود. در سال 2017 همه چیز طبق برنامه و به‌خوبی پیش رفت.

سال 2018

سیر صعودی پلتفرم در سال 2018 با راه‌اندازی توکن CET مبتنی بر پلتفرم انجام شد. این توکن برای این بود که کاربران بتوانند سناریو‌های معاملاتی را به‌صورت متنوع ‌تری انجام دهند. این اقدامات، پیش از پنجمین سالگرد کوینکس توانست تا حد زیادی سهم آن را در بازار افزایش دهد.

سال 2019

2019 سالی بود که CoinEx توانست مشکلات را در خود حل کرده و تنظیمات خود را بهبود بخشد. این اقدامات توانستند آن را یکی از صرافی‌های دارای طیف گسترده‌ای از محصولات در جهان قرار دهند.

جشن پنجمین سالگرد کوینکس
بهبود تنظیمات کوینکس

سال 2020

در این سال با وجود اینکه کرونا همه‌گیر شد، بسیاری از کاربران شغل خود را از دست دادند. برنامه سفیر جهانی در مارس 2020 برای کمک به این افراد راه‌ اندازی شد و بلاکچین کوینکس در همین سال معرفی شد و حالا کوین CET کوینکس برای خدمات درون برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار دارد.

سال 2021

روند پیش‌روی در 15 زبان زنده دنیا در سال 2021 انجام شد که با آن استراتژی گسترش جهانی CoinEx محقق گردید.

جشن پنجمین سالگرد کوینکس؛ سال 2022

پنجمین سالگرد کوینکس هم در جهت از میان‌برداشتن تمام محدودیت‌های مالی و آسان‌تر‌کردن معاملات رمزارز در حال انجام است.

این مطلب ریپورتاژ بوده و پایگاه خبری فکت کوینز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسئولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با فکت کوینز ندارد.

این مطلب ریپورتاژ بوده و پایگاه خبری فکت کوینز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسئولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با فکت کوینز ندارد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان