حجم معاملات پپه (PEPE) از دوج کوین و شیبا پیشی گرفت

خانهاخبارحجم معاملات پپه...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز، فعالیت‌های معاملاتی دیوانه‌وار باعث شده است که توکن تازه وارد ارز دیجیتال پپه (PEPE) به حجم معاملات بالاتری نسبت به دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) برسد.

به نقل از کوین دسک، حجم معاملات ارز دیجیتال پپه (PEPE) در بحبوحه افزایش 100 درصدی قیمت در آخر هفته به بیش از 250 میلیون دلار در 24 ساعت گذشته افزایش یافت. در همین بازه زمانی، حجم معاملات دوج کوین به 225 میلیون دلار می‌رسید، در حالی که حجم شیبا اینو بسیار کمتر از 100 میلیون دلار بود.

- Advertisement -

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که صرافی ارز دیجیتال OKX بیش از ۷۶ میلیون دلار حجم معاملاتی در ارز دیجیتال PEPE به ثبت رسانده و پس از آن صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap) با ۴۳ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد.

ارز دیجیتال پپه

بخش عمده‌ای از این حجم ممکن است توسط ربات‌های ترید تولید شده باشد که به طور خودکار توکن ها را برای ایجاد فعالیت معاملاتی خرید و فروش می کنند و به نوبه خود نقدینگی سرمایه‌گذاران در ازای چند دلار سود فراهم می کنند.

بدین ترتیب، داده ها نشان می‌دهد که معامله بیش از 100000 دلار می‌تواند باعث کاهش 2 درصدی قیمت pepe در OKX شود.

 خریداران اولیه ارز دیجیتال پپه (PEPE) در حال برداشت سودهای خود هستند.

همانطور که برخی از تریدرها در توییتر اشاره کردند، در روز دوشنبه یک تریدر برای خروج از پوزیشن pepe خود دچار اسلیپیج (Slippage) 40 درصدی شد. تجزیه و تحلیل آدرس کیف پول نشان داد که این تریدر یک اتر (ETH) را (که در آن زمان 1800 دلار ارزش داشت) به ارزش بیش از 3 میلیون دلار PEPE در مدت کمی بیش از دو هفته تبدیل کرده است.

داده‌های DEXTools نشان می‌دهد که فروشندگان به طور معمول توکن‌ها را از یک اتر به ارزش بیش از ۷ اتر می‌فروشند، امری که به فشار فروش کمک می‌کند. با این حال، فعالیت خرید همچنان قوی است، چنانکه 6500 خرید در مقایسه با 3300 فروش در 24 ساعت گذشته ثبت شده است.

در همین حال، تحلیلگران نگرانی‌هایی را در مورد رفتار سرمایه‌گذارانی که پس از انتشار ارز دیجیتال پپه (PEPE) بر روی بلاک چین اتریوم، مقادیر نسبتاً زیادی از آن را خریداری کرده‌اند، مطرح کرده‌اند، چنان که حدود 1200 دلار سرمایه اولیه را تنها در چند روز به بیش از 9 میلیون دلار تبدیل می‌کردند. قابل به ذکر است، ارز دیجیتال پپه در 24 ساعت گذشته 18 درصد کاهش قیمت داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان