بایننس آمریکا توکن TRX را از لیست خود حذف می‌کند؛ علت چیست؟

خانهاخباربایننس آمریکا توکن...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز گذشته پلتفرم معاملاتی بایننس آمریکا (Binance US)، بازوی آمریکایی صرافی رمز ارزی بایننس در بیانیه‌ای اعلام کرد که TRX، توکن بومی شبکه ترون را از لیست توکن‌های معاملاتی خود حذف کرده است. این حرکت تنها چند هفته پس از آن صورت گرفته است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از جاستین سان شکایت کرد.

- Advertisement -
spot_img

حذف TRX از لیست توکن‌های معاملاتی بایننس آمریکا

به نقل از کوین دسک، دلیل اصلی شکایت کمیسیون بورس آمریکا علیه بنیان‌گذار شبکه ترون آن بوده است که وی اوراق بهادار ثبت نشده را ایردراپ کرده و به فروش رسانده است. علاوه بر آن، سان به دست‌کاری در بازار و کلاهبرداری از طریق توکن TRX نیز متهم شده است.

- Advertisement -

در واکنش به خبر حذف از لیست معاملاتی بایننس آمریکا، قیمت توکن TRX با اصلاح و ریزش 6.5 درصدی همراه بوده است. این پلتفرم معاملاتی اعلام کرده است که معاملات توکن بومی شبکه ترون در 18 آوریل متوقف و به پایان خواهد رسید. بدین ترتیب کاربران تا آن زمان فرصت دارند که عملیات‌های برداشت، انتقال یا تبدیل خود را تکمیل کنند.

مطلب مفید: بازار اولترا (Ultra Marketplace) چیست؟ آموزش Ultra marketplace

صرافی بایننس آمریکا در بیانیه خود اشاره داشت که این پلتفرم در صنعتی فعالیت می‌کند که سرعت رشد بسیار بالایی دارد. به همین دلیل فرایند نظارت بر دارایی‌های دیجیتال پلتفرم باید به‌گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند پاسخگوی نیازهای بازار و همچنین توسعه فضای قانون‌گذاری باشد.

زمانی که یک دارایی دیجیتال دیگر با استانداردهای بالای بازار و قانون‌گذاران همخوانی نداشته باشد، یا تغییرات صنعت منجر به خروج آن دارایی از حد استاندارد شود، باید نظارت و بازبینی عمیقی روی آن صورت گیرد و در صورت نیاز اقدامات لازم برای حفاظت از مشتریان پلتفرم بایننس آمریکا و همچنین انطباق با قوانین قانون‌گذاران صورت گیرد.

این پلتفرم معاملاتی در رابطه با حذف TRX از لیست توکن‌های معاملاتی خود اشاره داشت که فاکتورهای مختلفی از جمله وضعیت قانونی کشور آمریکا و همچنین رفتارهای غیراخلاقی منجر به چنین تصمیمی شده است. لازم به ذکر است که یکی از سخنگوهای شبکه ترون اعلام کرده است که در این رابطه با صرافی بایننس آمریکا ارتباط برقرار کرده اما از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان