حذف کاردانو، سولانا و متیک از پلتفرم‌های رمزارزی ادامه دارد

خانهاخبارحذف کاردانو، سولانا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از حذف کاردانو، سولانا و متیک از پلتفرم معاملاتی رابین‌هود و واکنش منفی قیمت‌های این توکن‌ها به چنین اتفاقی، اکنون یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی در آمریکا نیز خبر از اقدامی مشابه داده است. پلتفرم معاملاتی بکت (Bakkt) اعلام کرده است که در پی اوراق بهادار اعلام شدن این دارایی‌ها توسط کمیسیون بورس در هفته گذشته تصمیم به حذف آن‌ها از پلتفرم خود گرفته است.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین گیپ و بنا بر گزارشی از رسانه Fortune، پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال در آمریکا تصمیم گرفته است که بنا بر وضعیت نامشخص قانونی پیرامون کاردانو، سولانا و متیک آن‌ها را حذف کند. ماری دی آنونزیو، مشاور کل این پلتفرم در مصاحبه‌ای با مجله Fortune اشاره داشت که بکت تا زمانی که شاهد قانون‌گذاری و شفافیت بیشتر باشیم، به اقدامات خود ارائه می‌دهد تا بتواند فهرستی از کوین‌های منطبق با قوانین را ارائه کند.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که بکت برخلاف پلتفرم‌های معاملات ارزهای دیجیتال تنها از تعداد محدود و دارایی‌های ارزشمند در فضای ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم در ماه‌های گذشته و پس از شکایت کمیسیون بورس آمریکا از صرافی بیترکس نیز تصمیم به حذف الگوراند و مانا از پلتفرم خود گرفت.

با شدت گرفتن وضعیت سرکوب پلتفرم‌ها و ارزهای دیجیتال، بکت تصمیم گرفته است که با احتیاط رفتار کند و لیست کوچک دارایی‌های خود را با دقت و متناسب با قوانین مدیریت کند. در حال حاضر و پس از حذف کاردانو، سولانا و متیک، بکت از ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، شیبا اینو و لایت کوین پشتیبانی می‌کند.

مطلب مفید: شبکه OMEGA و توکن OMN چیست؟

حذف کاردانو، سولانا و متیک از پلتفرم‌های مختلف

باید اشاره داشت که حذف ارزهای دیجیتالی که توسط کمیسیون بورس آمریکا اوراق بهادار شناخته شده‌اند، به‌شدت در حال افزایش بوده و این موضوع باعث نگرانی کارشناسان شده است چرا که در پی این اتفاقات، نقدینگی توکن‌ها تا حد زیادی کاهش خواهد یافت. همان‌طور که اشاره شد، رابین‌هود اولین پلتفرمی بود که تصمیم به چنین اقدامی گرفت و کاردانو، سولانا و متیک را از پلتفرم خود حذف کرد.

در حالی که برخلاف بکت اقدام رابین‌هود لحظه‌ای نبود و به کاربران خود تا تاریخ 27 ژوئن برای برداشت و انتقال توکن‌ها زمان داده شد، اثرات منفی آن کم نبود و شاهد سقوط گسترده قیمت این دارایی‌ها بودیم. پس از رابین‌هود، eToro نیز به این لیست اضافه شد و اشاره داشت که کاربران آمریکایی آن دیگر به ارزهای کاردانو، سولانا و متیک دسترسی نخواهند داشت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان