حمایت آوه (Aave) از اتریوم: آوه از کاربران خود خواسته تا به زنجیره اثبات سهام اتریوم متعهد شوند

خانهاخبارحمایت آوه (Aave)...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پروتکل آوه (Aave) به تازگی از هولدرهای توکن بومی این شبکه خواسته تا در طرح درخواست نظر آوه (ARC) شرکت کنند که بنابر آن، کاربران باید به مکانیسم اثبات سهام اتریوم متعهد شوند. طرح ARC روز گذشته مطرح شد که هدف آن حمایت آوه از اتریوم در رابطه با به روزرسانی مرج این شبکه است. این طرح از اعضای خود می‌خواهد تا شبکه اتریوم با مکانیسم اثبات سهام را به عنوان سیستم حاکمیتی اصلی و استاندارد قبول کنند و همچنین این قدرت را به شبکه بدهند تا هرگونه استقرار آوه در فورک های دیگر اتریوم را از بین ببرد.

این طرح پیشنهادی به زودی در دائو آوه راه اندازی خواهد شد و هولدرهای توکن این شبکه قادر خواهند بود که درباره توسعه مندی های نرم افزار و به روزرسانی های پروتکل آوه نیز رای دهند. بر اساس وبسایت حاکمیتی آوه ، طرح پیشنهادی دارای دو بخش است.

- Advertisement -

بخش اول از کاربران می‌خواهد تا با امضایی رسمی تایید کنند که دائو آوه بر بستر اتریوم اثبات سهام، سیستم حاکمیتی اصلی دائو آ<ی و همچنین بازارهای این پروتکل است. بخش دوم نیز از آنها می‌خواهد که به محافظان جامعه آوه اجازه دهند تا هرگونه استقرار پروتکل در فورک های ایجاد شده اتریوم پس از به روزرسانی مرج را از بین ببرد.

توییت آوه

نتیجه این نظرسنجی می‌تواند مشخص کند که اعضای آوه چه دیدگاهی درباره به روزرسانی اتریوم و انتقال این شبکه به اثبات سهام دارند. در گزارش خود، آوه اعلام کرد که کدهای این پروتکل با تغییرات مکانیسم اجماع اتریوم نیز عملکرد کاملی دارد. تیم توسعه این پروتکل از صحت چنین موضوعی با راه اندازی آوه 3 در شبکه های آزمایشی راپستن و گوئرلی در زمان به روزرسانی مرج آنها اطمینان حاصل کرد.

مطلب مفید: zkEVM شبکه پالیگان چیست؟ همه چیز در مورد zkEVM

گفتنی است که به روزرسانی مرج اتریوم بر اساس اعلام تیم بیکو، توسعه دهنده این شبکه قرار است در تاریخ 15 سپتامبر راه اندازی شود.

آوه که ابتدا در شبکه اصلی اتریوم راه اندازی شده بود، اکنون در شبکه های آوالانچ، آپتیمیزم، آربیتروم، پالیگان، فانتوم و هارمونی نیز قرار دارد. با این حال 5.44 میلیارد دلار یا به عبارتی 72 % از ارزش کل قفل شده این پروتکل در شبکه اتریوم است. در نتیجه فورک های احتمالی پس از به روزرسانی مرج می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت و بازار آوه داشته باشد و به نظر یکی از دلایل حمایت آوه از اتریوم اثبات سهام، همین موضوع است.

در زمان نگارش این مطلب قیمت آوه در محدوده 109.5 دلاری قرار گرفته و دائو آن نیز با 1.5 میلیارد دلار ارزش سومین دائو قدرتمند پس از یونی سواپ و ایپ کوین است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان