حمایت ۰.۴ دلاری کاردانو از دست رفت؛ تحلیل ADA (۴ اردیبهشت ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در 20 آوریل دچار افت قیمت شد و به زیر خط گردن الگوی سر و شانه معکوس کاهش پیدا کرد. این نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاش‌اند تا تریدرهای لانگ را به دام بیاندازند. با این حال، نکته مثبت جزئی این است که خریداران تلاش می‌کنند از SMA50 (0.37 دلار) محافظت کنند. در ادامه با تحلیل کاردانو با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار ADA

نمودار روزانه ADA/USDT

- Advertisement -

به نقل از کوین تلگراف، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.40 دلار) نزولی شده و RSI درست زیر محور میانی خود قرار دارد که نشان می‌دهد فروشندگان در تلاش برای به دست گرفتن کنترل بازار هستند. اگر قیمت به زیر SMA50 (روزانه) سقوط کند، نشان می‌دهد که فروشندگان بر بازار سلطه دارند. و پس از آن نیز جفت ارز ADA/USDT می‌تواند تا سطح حمایت 0.30 دلار سقوط کند.

برعکس، اگر خریداران کاردانو (ADA) بخواهند برتری خود را حفظ کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای خط گردن برگردانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، کاردانو می‌تواند شاهد رشد خوبی باشد و شاید تا سطح 0.46 دلار افزایش یابد.

تحلیل نمودار 4 ساعته کاردانو

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها قیمت را به زیر خط روند صعودی کشیده‌اند و در تلاش هستند تا این سطح را در یک تلاش دیگر به مقاومت تبدیل کنند. شیب نزولی 20-EMA و قرارگیری RSI در قلمرو منفی نشان می‌دهد که خرس‌ها دست بالاتر را دارند. اگر قیمت به زیر 0.38 دلار سقوط کند، فشار فروش احتمالا تشدید خواهد شد و قیمت ممکن است تا 0.34 دلار سقوط کند.

نمودار 4 ساعته کاردانو

اگر خریداران قیمت کاردانو (ADA) را به بالای خط روند صعودی برگردانند، این سناریوی نزولی در کوتاه‌مدت منتفی خواهد شد. چنین حرکتی نشان می‌دهد که شکست حمایت اخیر ممکن است یک تله خرسی بوده باشد. در صورتی که خریداران قیمت را به بالای 50-SMA برسانند، احتمالاً قیمت شتاب بیشتری خواهد گرفت.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان