دستاورد مهم شیبا اینو؛ SHIB از برنامه نوآوری بایننس خارج می‌شود

خانهاخباردستاورد مهم شیبا...

آنچه می‌خوانید...

spot_imgspot_imgspot_img

ارز دیجیتال شیبا اینو، یکی از میم کوین‌های مطرح و محبوب بازار موفق شده است دستاورد مهم دیگری را برای اعضای جامعه خود به ارمغان بیاورد. صرافی بایننس به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد فردا (18 آوریل) شیبا اینو، فراکس، توکن تراست ولت و 1 اینچ را از برنامه Innovation Zone (منطقه نوآوری) خود خارج کند.

خروج شیبا اینو از برنامه Innovation Zone بایننس

به نقل از یوتودی، چنین حرکتی از سمت بایننس نشان دهنده افزایش اعتماد به نفس پروژه‌های اشاره شده و پتانسیل آن‌ها برای رشد و ثبات بلندمدت در اکوسیستم‌های ارزهای دیجیتال است. گفتنی است که Innovation Zone بایننس به‌عنوان یک پلتفرم ایمن برای کاربرانی معرفی شد که قصد دارند پروژه‌های جدید و ابتکاری را معامله و در عین حال ریسک‌های احتمالی را نیز مدیریت کنند.

- Advertisement -

با گذشت زمان برخی از پروژه‌های حاضر در این برنامه ارزش و استانداردهای بالایی که بایننس از آن‌ها انتظار داشته را نشان داده و موفق به خروج از این برنامه شده‌اند. باید اشاره داشت که صرافی به‌طور دوره‌ای بازبینی‌هایی را روی پروژه‌های موجود در این پلتفرم صورت می‌دهد و سپس بر اساس معیارهای خاص خود برخی را خارج می‌کند. اکنون در آخرین بازبینی، شیبا اینو، میم کوین محبوب بازار موفق شده امتیاز کافی برای خروج را کسب کند.

معیارهایی که بایننس در بررسی‌های خود برای تصمیم‌گیری لحاظ می‌کند شامل تعهد تیم توسعه پروژه، فعالیت‌های توسعه، حجم معاملاتی، نقدینگی پروژه، ثبات شبکه و همچنین مشارکت‌های آن ارز دیجیتال در ایجاد یک اکوسیستم پایدار و سالم برای ارزهای دیجیتال می‌شود.

مطلب مفید: صرافی تریدر جویی (Trader joe) چیست؟ آشنایی با توکن JOE

باید اشاره داشت که تصمیم بایننس مبنی بر خروج شیبا اینو از منطقه نوآوری می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس و رشد بیشتر این ارز در آینده کمک زیادی کند. به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های بازار، شیبا توجه و سرمایه بسیار زیادی را در چند سال اخیر به خود جلب کرده است. همچنین در حال حاضر ارزش بازار آن در محدوده 6.7 میلیارد دلاری قرار دارد.

اکنون بسیاری از اعضای جامعه شیبا انتظار دارند که با خروج این پروژه از برنامه Innovation Zone بایننس شاهد ثبات بیشتر این ارز دیجیتال در بازار و همچنین جذب سرمایه‌گذاران بیشتری باشیم. بایننس در بیانیه خود نسبت به خارج کردن این توکن‌ها اشاره داشت که دیگر خدمات مربوط به این ارزهای دیجیتال به هیچ عنوان تحت تأثیر اقدام تازه صرافی قرار نخواهند گرفت.

صرافی اشاره داشت که به ارائه شفافیت و رشد بلندمدت حوزه ارزهای دیجیتال متعهد است و خارج کردن شیبا اینو و دیگر ارزها از برنامه Innovation Zone صرافی نشان دهنده پیشرفتی است که این پروژه‌ها در چند وقت اخیر از خود نشان داده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان