ایلان ماسک: دلیل حمایتم از دوج کوین درخواست کارمندان تسلا و اسپیس ایکس است

خانهاخبارایلان ماسک: دلیل...

آنچه می‌خوانید...

ایلان ماسک، میلیاردر و ثروتمندترین فرد در کره زمین یکی از بزرگ ترین و مهم ترین حامیان دوج کوین است. وی با استفاده از شهرتش یکی از اصلی ترین عاملان رشد قیمتی دوج کوین تا اوج 0.7 دلاری در اوایل سال 2021 است. با این وجود ماسک هیچ گونه ابایی از اعلام حمایت خود ندارد و همچنان به حمایت از دوج کوین ادامه می‌دهد. اخیرا ایلان ماسک دلیل سرمایه گذاری در این میم کوین و تبلیغات درباره آن را توضیح داد.

دوج کوین برای کارمندان

در مصاحبه ای تازه با بلومبرگ، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس دلیل سرمایه گذاری و حمایت از دوج کوین در وهله اول را توضیح داد. وی که به صورت ناگهانی در اوایل 2021 پشتیبانی از دوج کوین را آغاز کرد در این مصاحبه گفت که در حقیقت به دلیل کارکنان و کارمندان شرکت های تسلا و اسپیس ایکس وارد این جریانات شده است.

- Advertisement -

ماسک گفت که ابتدا کارکنان این دو شرکت از وی خواسته‌اند تا از دوج کوین حمایت کند. وی در این باره افزود:

«من کارکنان زیادی داشتم که ثروت زیادی نداشتند و مرا تشویق کردند تا دوج کوین بخرم و از آن حمایت کنم. پس من هم به این درخواست آنها پاسخ دادم. باید اضافه کنم که تنها کارمندان تسلا و اسپیس ایکس از من چنین خواسته ای را داشتند.»

در ادامه ماسک خاطرنشان کرد که به هولد کردن و حمایت از دوج کوین ادامه خواهد داد. این صحبت وی در پی آن صورت گرفت که اخیرا یک شکایت قانونی بسیار بزرگ علیه وی صورت گرفته است و ماسک متهم به پامپ و دامپ دوج کوین برای یک طرح پانزی شده است.

مطلب مفید: بررسی کامل ارز دیجیتال لونا و پروژه بلاکچین ترا (TERRA)

حمایت ماسک از دوج کوین به چیزی فراتر از پست های توییتری تبدیل شده است و اکنون شرکت تسلا، برترین برند سازنده خوردروهای الکتریکی در جهان نیز این میم کوین را برای برخی محصولات خود می‌پذیرد. ماسک همچنین در گذشته اشاره کرده بود که اسپیس ایکس نیز به زودی پرداخت از طریق دوج را خواهد پذیرفت.

حجم معاملاتی نهنگ های دوج در حال افزایش است

علیرغم سقوط قیمت دوج کوین، علاقه سرمایه گذاران به این ارز کم نشده است. همانطور که انتظار می‌رفت این آلت کوین وارد بازار نزولی شده است اما حجم معاملاتی آن در پی علاقه نهنگ ها به این ارز همواره در حال افزایش است. داده ها نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته، حجم تراکنش های نهنگ های دوج رشد 100 درصدی را تجربه کرده است.

این تراکنش ها که حجم حداقلی 100 هزار دلاری را دارند از روز گذشته تقریبا دو برابر شده‌اند. در نتیجه می‌توان گفت که تنها در یک روز گذشته حجم تراکنش نهنگ ها 1.12 میلیارد دلار بوده است. علاقه نهنگ ها به این میم کوین بیانگر آن است که هنوز برای دوج امید هست. همچنین با افزایش تعداد تراکنش ها و حجم معاملاتی انتظار می‌رود در آینده شاهد بازگشت قیمت دوج نیز باشیم. گفتنی است که قیمت دوج واکنش چندانی به این اتفاق نشان نداده و در حال حاضر در محدوده 0.071 دلاری در حال معامله است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان