بنابر گزارش ها، دو کوان قبل از سقوط ترا 80 میلیون دلار سرمایه خود را از شبکه خارج کرده است

خانهاخباربنابر گزارش ها،...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: گزارش های احتمالی مبنی بر آنکه دو کوان، بنیانگذار شبکه ترا و مدیرعامل شرکت ترا فرم لبز قبل از سقوط فاجعه آمیز اکوسیستم ترا مبلغ 80 میلیون دلار از سرمایه خود را از شبکه خارج کرده است باعث شده تا اعضای جامعه نظرات خود را پیرامون این اتفاق با دیگران به اشتراک بگذارند.

مایکل ون دی پوپ، یکی از تحلیلگران بازار کریپتو گفته است که دو کوان لایق زندانی شدن است. وی دو کوان را با برنی مادوف، کلاهبردار بزرگ آمریکایی مقایسه کرد و گفت که وی باید به زندان برود. یکی دیگر از کاربران توییتری با نام دایسی اوبانلا با ون دی پوپ هم نظر است و گفت که منتظر خبر حکم زندانی شدن دو کوان به مدت 150 سال و بدون هیچ عفو مشروطی است. نیکولاس بولای، بازیکن فوتبال اهل کانادا نیز گفت که بنیانگذار ترا باید خشم اعضای جامعه را احساس کند.

- Advertisement -
توییت بولای

در حالی که بسیاری از اعضای جامعه معتقد هستند دو کوان باید مدتی به زندان برود، برخی نیز با این نگرش مخالف هستند. President Bodhi در توییتی مخالفت کامل خود با نظر اعضای جامعه مبنی بر زندانی شدن بنیانگذار ترا را اعلام کرد و گفت که هیچکس صاحبان کازینوها را به زندان نمی‌اندازد. منظور وی از این جمله در حقیقت آن است که سرمایه گذاری در ترا نوعی قمار بوده است. پس از آن دروید اندرو نیز در پستی توییتری گفت که کوان هیچ اقدام مجرمانه ای انجام نداده است که لایق زندانی شدن باشد.

مطلب مفید: بالانسر چیست؟ معرفی کامل توکن BAL

مقامات کره جنوبی اخیرا در حال بررسی و تحقیقات گسترده از شرکت ترا فرم لبز و کارکنان آن مبنی بر اختلاس بیت کوین هستند. به کمک یک صرافی رمز ارزی، مقامات کره جنوبی سرمایه های مربوط به این اختلاس احتمالی را مسدود کرده‌اند. گفتنی است که تحقیقات پلیس کره پس از آن آغاز شد که فردی از کارکنان شرکت ترا به پلیس اطلاعات محرمانه مبنی بر اختلاس را داد.

در پی فاجعه اکوسیستم ترا و رسوایی های پیش آمده، مقامات کره جنوبی خبر از ایجاد کمیته دارایی های دیجیتالی دادند که نقش محافظ را برای حوزه کریپتو در این کشور ایفا خواهد کرد. این سازمان تا زمان شکل گیری یک نهاد دولتی مرتبط با حوزه کریپتو، سیاست های لازم در این صنعت را تعیین و ناظر اصلی حوزه کریپتو خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان