نسخه سوم پنکیک سواپ در آوریل بر بستر زنجیره BNB راه‌اندازی می‌شود

خانهاخبارنسخه سوم پنکیک...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی پنکیک سواپ، پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز بسیار محبوب رمز ارزی در میان کاربران دنیای ارزهای دیجیتال به زودی نسخه سوم پلتفرم خود را بر بستر بی ان بی چین راه‌اندازی می‌کند. بنا بر داده‌ها، قرار است در هفته اول آوریل نسخه سوم پنکیک سواپ (PancakeSwap V3) راه اندازی شود.

- Advertisement -
spot_img

نسخه سوم پنکیک سواپ در ماه آوریل منتشر می‌شود

به نقل از کوین دسک، پنکیک سواپ مانند سایر DEX ها، بر قراردادهای هوشمند متکی است. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد بدون واسطه ارزهای دیجیتال را مبادله کنند. کاربران همچنین می‌توانند از هر سواپ درآمد کسب کنند. قسمتی از این درآمدها نیز در قالب پاداش بین ارائه دهندگان نقدینگی توزیع می‌شود.

- Advertisement -

نسخه سوم پنکیک سواپ فقط در زنجیره بی ان بی که به تراکنش‌های سریع و کم هزینه خود معروف است، در دسترس خواهد بود. پنکیک سواپ در حال حاضر بر روی شبکه‌های BSC، آپتوس (Aptos) و اتریوم (Ethereum) مستقر شده است.

این ارتقاء ویژگی‌هایی مانند تامین نقدینگی به صورت بهبود یافته، کارمزدهای معاملاتی کمتر و ابزارهای کشت سود را به ویژگی‌های قبلی خود اضافه می‌کند.

انتظار می‌رود چنین تغییراتی سرمایه بیشتری را جذب کند و درآمد پروتکل را افزایش دهد. در نهایت ارزش پیشنهادی پنکیک سواپ در بین سرمایه گذاران تقویت خواهد شد.

این صرافی غیر متمرکز تا امروز، دوشنبه 6 مارس، بیش از 2.4 میلیارد دلار توکن قفل شده در اختیار دارد. از زمان راه‌اندازی آن در آوریل 2021، 438 میلیارد دلار حجم معاملات را پردازش کرده است. همین مسئله پنکیک سواپ را به یکی از پرکاربردترین پروتکل‌های دیفای (DeFi) تبدیل کرده است. توکن‌ بومی این پلتفرم یعنی کیک (CAKE) دارای ارزش کل 670 میلیون دلاری است.

توکن سوزی گسترده CAKE

PancakeSwap در یک رویداد برنامه ریزی شده در ساعات اولیه‌ی روز دوشنبه به وقت اروپا، 27 میلیون دلار توکن کیک (CAKE) را سوزاند. سوزاندن به حذف توکن‌ها به صورت دائمی از تعداد کل توکن‌های عرضه شده اشاره دارد. این فرایند ممکن است با افزایش تقاضا در آینده به افزایش قیمت‌ها کمک کند.

توییت صرافی پنکیک سواپ

پلتفرم پنکیک سواپ در یک پست توییتری اعلام کرد که 7 میلیون توکن سوزانده شده از کارمزدهای کسب شده از معاملات، قرعه کشی‌ها، بازار NFT و بازارهای پیش بینی پنکیک سواپ ایجاد شده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان