پروتکل مولتی چین، زنجیره جانبی روت استاک را به شبکه خود اضافه کرد

خانهاخبارپروتکل مولتی چین،...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

مولتی چین، یک پروتکل میان زنجیره ای به تازگی اعلام کرد که روت استاک (RSK)، قرارداد هوشمند مبتنی بر بیت کوین را در اکوسیستم خود ادغام می‌کند تا کاربران بتوانند اتریوم، USDC، BUSD و دیگر دارایی ها را میان بایننس، اتریوم و RSK مبادله کنند. بنابر اعلامیه روز دوشنبه، این اتفاق بسیار برای پروتکل مولتی چین حائز اهمیت است چرا که باعث دسترسی کاربران به برنامه های غیرمتمرکز در بیت کوین می‌شود. علاوه بر آن، کاربران می‌توانند از امنیت و قابلیت های روت استاک بهره ببرند.

- Advertisement -
spot_img

بر اساس این ادغام، بیت کوین از طریق روت استاک به پروتکل مولتی چین اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند از دسترسی به بازارها و موارد کاربردی جدید بهره مند شوند. زنجیره جانبی روت استاک، اولین زنجیره جانبی مبتنی بر بیت کوین است که با پروتکل مولتی چین همکاری می‌کند. گفتنی است که روت استاک در میان علاقه مندان به بیت کوین جایگاهی مانند ماشین مجازی اتریوم در میان علاقه مندان اتریوم دارد.

- Advertisement -

مولتی چین در بیانیه خود گفت که هدف از ادغام روت استاک در اکوسیستم خود ایجاد مزایای بنیادی برای توسعه دهندگان در این زنجیره جانبی است. از این پس توسعه دهندگان نیازی نخواهند داشت که منابع خود را صرف ایجاد پل ها و بازارهای آدرس پذیر کنند. علاوه بر آن، بازاریابی پلتفرم های تازه بر روت استاک نیز زمان کمتری از آنها خواهد گرفت.

کاربران ممکن است پلی میان ETH, USDC, BUSD, BNB, WBTC و دای های خود در شبکه اتریوم و روت استاک ایجاد کنند. پروتکل مولتی چین به زودی زنجیره ها و توکن های دیگری را نیز به روت استاک اضافه خواهد کرد. هم‌بنیانگذار روت استاک درباره این اتفاق گفت:

«روت استاک خانه ای برای برنامه های دیفای با سرعت رشد بسیار زیاد برای اکوسیستم بیت کوین است. پروتکل های ایجاد شده در آن با دوام هستند و راهکارهای واقعی برای کاربرانی ایجاد می‌کنند که در امور مالی متمرکز به مشکل خورده‌اند.»

مطلب مفید: پلتفرم DEI پلتفرمی برای تامین نقدینگی میان زنجیره‌ای

پروتکل سازگاری anyCall در مولتی چین نیز به تازگی به روزرسانی شده و کاربران اجازه می‌دهد تا به صورت میان زنجیره ای با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این پروتکل ابزاری ارزشمند برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز میان زنجیره ای در روت استاک و دیگر شبکه های تحت حمایت مولتی چین است.

گفتنی است که روت استاک قبل از راه اندازی در شبکه اصلی در ژانویه 2018، مدت زیادی تحت توسعه قرار گرفته بود. در حقیقت هدف روت استاک آن است که مانند اتریوم یک پلتفرم کامل و غیرمتمرکز برای قراردادهای هوشمند باشد. با این حال بنابر صحبت های آلبرت اشمیگیلسکی، مهندس بلاک چین در سال 2016، RSK سعی دارد تا اکوسیستم بیت کوین را بهینه کند و نه آن که یک شبکه جدید ایجاد کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان