پرتفوی سرمایه‌گذاری اندرو تیت شامل چه ارزهای دیجیتالی می‌شود؟

خانهاخبارپرتفوی سرمایه‌گذاری اندرو...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

اندرو تیت (Andrew Tate)، یکی از اشخاص پر سر و صدای این روزهای فضای مجازی و ورزشکار حرفه‌ای رشته کیک بوکسینگ، فردی است که در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و منتظر است دادگاهش در ارتباط با اتهاماتی درزمینهٔ قاچاق انسان و تجاوز برگزار شود. علیرغم این موارد باید اشاره داشت که تیت درزمینهٔ ارزهای دیجیتال نیز بسیار فعال بوده و تا پیش از دستگیری اظهارنظرهای جالبی در این فضا داشته و از سرمایه‌گذاران بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نیز به حساب می‌آید.

به نقل از فینبولد، اندرو تیت پس از قهرمانی در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ، وارد حوزه ارزهای دیجیتال شد و چنان علاقه‌ای به این حوزه پیدا کرد که مدرسه آموزش ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی کرد. گفتنی است که این مدرسه اکنون 160 هزار عضو فعال دارد و به آموزش و حمایت از صنعت کریپتو و بیت کوین می‌پردازد.

- Advertisement -

دارایی‌های رمز ارزی اندرو تیت

دو ماه پس از دستگیری اندرو تیت در دسامبر 2022، پلیس رومانی اعلام کرد که حدود 500 هزار دلار بیت کوین در کیف پول‌های رمز ارزی وی و بردارش را توقیف کرده است. قابل‌توجه است که پیش از دستگیری، اندرو تیت در پادکست آنتونی پامپلیانو شرکت کرد و به تمجید از دیفای پرداخت.

وی اشاره داشت که حوزه دیفای تمامی مشکلات تراکنش‌های ارزهای فیات و سیستم مالی سنتی را از بین می‌برد. علاوه بر آن، تیت اشاره داشت که موفق شده 600 هزار دلار دارایی را در این فضا به 12 میلیون دلار تبدیل کند.

مطلب مفید: خروج بیت کوین از قلمرو نزولی ؛ تحلیل آنچین هفته دوازدهم

باید اشاره داشت که مبالغ اشاره شده تنها بخش مشخص سبد دارایی رمز ارزی اندرو تیت است و مشخص نیست که وی به طور کلی چه مقدار دارایی در این حوزه دارد. نکته دیگر نیز ارز دیجیتال تیت کوین (Tatecoin) است که گزارش‌های بسیاری نشان می‌دهند خود وی آن را راه‌اندازی کرده است. با این حال باید گفت که منبع مشخصی برای این توکن وجود ندارد و وب‌سایت‌های مختلف زیادی ادعا می‌کنند که توکن به آن‌ها تعلق دارد.

صحبت درباره سم بنکمن فرید

یکی از موارد قابل‌توجه درباره تیت، صحبت درباره مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX است. وی پیش‌تر سم بنکمن فرید را یک فرد فریبکار و تقلبی معرفی کرده بود و به مردم درباره آن هشدار داده بود. تیت در این باره توضیح داد که اگر سم بنکمن فرید در زندگی رفتاری مشابه افراد ثروتمند از خود نشان می‌داد و تظاهر به انسان‌دوستی نمی‌کرد، بیشتر به او اعتماد می‌کرد اما رفتارهای بنکمن فرید همگی ریاکارانه بوده و برای همین وی به مردم درباره مدیر سابق FTX هشدار داده بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان