متامسک یک برنامه نمایشگر سبد سرمایه غیرمتمرکز راه اندازی کرد

خانهاخبارمتامسک یک برنامه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روز 28 سپتامبر، ConsenSys، توسعه دهنده مشهور کیف پول های وب 3 اعلام کرد که نسخه بتا یک نمایشگر سبد سرمایه گذاری غیرمتمرکز را راه اندازی می‌کند تا کاربران بتوانند دارایی های خود را از سراسر حساب ها و شبکه ها در آن مدیریت کنند.

این شرکت راهکار نرم افزاری اتریوم در ادامه افزود که دلیل راه اندازی چنین محصولی پاسخ به درخواست های کاربران برای یک نمایشگر سبد سرمایه گذاری غیرمتمرکز بوده است. گفتنی است که هدف این محصول رقابت با کیف پول هایی مانند Blockfolio، محصول صرافی FTX است.

- Advertisement -
توییت متامسک

این برنامه غیرمتمرکز جدید در افزونه مرورگر و همچنین برنامه تلف همراه متامسک در دسترس است تا کاربران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند و به کیف پول خود متصل شوند.

این نمایشگر سبد سرمایه گذاری به کاربران اجازه می‌دهد تا به کیف پول خود متصل شده و دیگر حساب ها و کیف پول های خود را مانند کیف پول های سرد نظارت کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که پس از اتصال آیا کاربران به کیف پول های خود در صرافی های متمرکز مانند بایننس نیر دسترسی خواهند داشت یا خیر.

این برنامه غیرمتمرکز حمایت کامل آدرس ها و کیف پول های سرویس نام اتریوم را دارد و بدین ترتیب کاربران می‌توانند آن آدرس ها را نیز به برنامه اضافه کنند. این سبد سرمایه گذاری چند زنجیره ای است و به شبکه های اتریوم، آپتیمیزم، BNB، پالیگان، فانتوم، آربیتروم و آوالانچ متصل می‌شود. علاوه بر آن، یک بخش NFT ها نیز در برنامه تعبیه شده که به کاربران اجازه می‌دهد تا بر مجموعه های هنری خود نیز نظارت داشته باشند.

مطلب مفید: آیوتا (IOTA) چیست و چگونه کار می‌کند؟

شرکت ConsenSys بیان داشت که نمایشگر سبد سرمایه گذاری و NFT ها تنها قابلیت های این برنامه نخواهند بود و در ادامه لینکی را به اشتراک گذاشت تا کاربران ایده های خود برای برنامه را با توسعه دهندگان به اشتراک بگذارند. در اخباری مشابه، روز 28 سپتامبر این شرکت اعلام کرد که مشتریان سازمانی متامسک اکنون به تامین کنندگان کیف پول های حضانتی برتر بازار مانند کوبو، لیمینال، پروپاین و … دسترسی خواهند داشت. در این بیانیه آمده است:

«توسعه اخیر باعث شده تا تعداد پلتفرم های حضانتی حمایت شده توسط متامسک سازمانی به 11 عدد برسد. بدین ترتیب جایگاه خود را به عنوان کیف پول سازمانی برتر در حوزه وب 3 مستحکم تر می‌کنیم.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان