برداشت و خروج ۱۵۰ میلیون دلار از صرافی Gate.io؛ ماجرا چیست؟

خانهاخباربرداشت و خروج...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از ایجاد شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر آغاز تحقیقات پلیس، صرافی رمزارزی Gate.io با خروج سنگین 150 میلیون دلاری سرمایه از پلتفرم خود مواجه شد. گفتنی است که این حجم از سرمایه در تنها 24 ساعت از پلتفرم خارج شد و بیانگر 10% از پشتوانه و ذخایر دارایی‌های صرافی بود.

به نقل از کوین گیپ، در ادامه و با افزایش شایعات و سرمایه خروجی، Gate.io بیانیه‌ای صادر کرد و توضیح داد که تمامی فعالیت‌های پلتفرم به‌درستی و بدون هیچ مشکلی در جریان است و صرافی مشکل برداشت نیز ندارد.

- Advertisement -

صرافی Gate.io مشکل نقدینگی ندارد

این صرافی رمزارزی در ادامه توضیحات خود اعلام کرد که هیچ مشکل مربوط به نقدینگی ندارد. این اعلامیه در پی آن منتشر شد که کانال‌های توییتری زیادی اشاره داشتند که در پی ارتباط میان پروتکل میان زنجیره‌ای مولتی چین و Gate.io، این صرافی با بحران نقدینگی مواجه شده و در آستانه ورشکستگی قرار دارد.

برخلاف این شایعات، صرافی اشاره داشت ک هیچ مشکلی وجود ندارد و پلتفرم در سلامت کامل قرار دارد. همچنین پلتفرم قصد دارد در ادامه گسترش فعالیت‌های خود، یک پلتفرم معاملاتی را در هنگ‌کنگ راه‌اندازی کند.

باید اشاره داشت که اخبار و شایعات مربوط به ورشکستگی احتمالی صرافی Gate.io در پی آن ایجاد شد که شرکت تحلیلی آرخام در گزارشی اشاره داشت که حجم زیادی توکن MULTI وارد این صرافی شده است. شرکت تحلیلی اعلام کرد که ورود این حجم سنگین از دارایی می‌تواند در ارتباط با شایعات مربوط به دستگیری تیم پروژه در شهر شانگهای باشد.

مطلب مفید: فصل آلت کوین (Altcoin Season) به چه معنی است؟

بحران صرافی در پی مشکلات مولتی چین

پروتکل میان زنجیره‌ای مولتی به‌تازگی ادعا کرده است که مدیرعامل آن گم و ناپدید شده است. همچنین برخی از روترهای پروتکل دیگر در دسترس نیستند چراکه تنها مدیرعامل پروتکل به آن‌ها دسترسی دارد. کمی بعد از این اعلامیه، برخی از کاربران توییتر، تصاویری را از تراکنش‌های مربوط به سپرده‌گذاری‌های سنگین توکن فانتوم در صرافی Gate.io توسط تیم مولتی چین به اشتراک گذاشتند.

بر اساس داده‌ها، بیش از 10 میلیون دلار توکن فانتوم توسط یک کاربر ناشناس به این صرافی منتقل شده است. در پی این اتفاقات و ورود سنگین فانتوم و MULTI به پلتفرم در روزهای اخیر، شایعات زیادی در توییتر به وجود آمد که این صرافی رمزارزی درگیر بحران پروتکل مولتی چین شده است و بدین ترتیب به‌زودی شاهد ورشکستگی Gate.io خواهیم بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان