بازار بورس نزدک سرویس حضانتی ارزهای دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

خانهاخباربازار بورس نزدک...

آنچه می‌خوانید...

بازار بورس نزدک قصد دارد تا پایان سه ماه دوم سال 2023، سرویس حضانتی ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی کند تا به تقاضا و علاقه سازمانی پاسخ دهد. ایرا آرباخ، نایب‌رئیس و رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال نزدک در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت که این سازمان در حال ایجاد زیرساخت‌های فنی لازم و همچنین تأییدیه‌ها قانونی است تا بتواند برنامه‌های خود را هرچه سریع‌تر پیش ببرد.

به گزارش کریپتونیوز، آرباخ توضیح داد که گروه صرافی بین‌المللی با دفتر خدمات مالی نیویورک بر سر شرکتی به توافق رسیده تا وضعیت تجارت جدید و سرویس حضانتی نزدک را نظارت کند. باید اشاره داشت که سرویس حضانتی ارزهای دیجیتال این مجموعه به سرمایه‌گذاران سازمانی روشی امن برای ورود به صنعت دارایی‌های دیجیتال را ارائه می‌کند. بدین ترتیب شاهد حضور این بازار بورس بین‌المللی در فضای کریپتو خواهیم بود.

- Advertisement -

قابل‌توجه است که این بازار در ماه سپتامبر سال گذشته چنین تصمیمی گرفت و به همین منظور بخش دارایی‌های دیجیتال بازار بورس نزدک را ایجاد و اورباخ را به‌عنوان رئیس آن منصوب کرد. لازم به ذکر است که سرویس حضانتی ارزهای دیجیتال ابتدا برای بیت کوین و اتریوم فعال خواهد شد. همچنین دیگر سرویس‌ها مانند خدمات اجرایی و نقدینگی در طول زمان اضافه خواهد شد.

این اقدام بورس نزدک در حالی صورت گرفته است که بازار سنتی مالی علاقه زیادی به فضای رمز ارزها پیدا کرده است. در ماه اکتبر، نظرسنجی مشخص کرد که حدود 91% از سرمایه‌گذاران سازمانی بانک‌ها به این فضا علاقه‌مند هستند و سرمایه‌گذاری در آن را مدنظر دارند.

مطلب مفید: شبکه Everscale چیست؟ آشنایی با رقیب بعدی اتریوم

علاوه بر آن، سقوط سه بانک بزرگ آمریکا در فاصله یک هفته و دخالت قانون‌گذاران آمریکایی برای جلوگیری از بحران بانکی باعث شده تا باری دیگر بیت کوین و ارزهای دیجیتال در معرض توجه قرار گیرند.

بازار بورس نزدک؛ رقیب مستقیم بایننس و کوین بیس

باید اشاره داشت که از موارد قابل‌توجه دیگر ارائه این سرویس در سال جاری آن است که اخیراً صرافی رمز ارزی FTX دچار فروپاشی شده و از سویی دیگر بایننس و کوین بیس، دو صرافی بزرگ کریپتویی با سخت‌گیری از سمت قانون‌گذاران مواجه شده‌اند.

صرافی بایننس با هشدارهایی از سمت کمیسیون بورس و سناتورهای آمریکایی برای ارائه مدارک مختلف و شفاف‌سازی در رابطه با فعالیت‌های غیرقانونی مواجه شده و کوین بیس نیز اخیراً از کمیسیون بورس اخطارنامه دریافت کرده است. تمامی این موارد به بازار بورس نزدک فرصتی عالی می‌دهد تا وارد حوزه کریپتو شود و یک سرویس معاملاتی با مجوز را به سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و سازمانی ارائه کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان