سقوط 1 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال مبتنی بر AI

خانهاخبارسقوط 1 میلیارد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

سه ماه پیش ارزهای دیجیتال مبتنی بر AI و هوش مصنوعی با رشد فوق‌العاده خود موفق شدند ارزش بازار 4 میلیارد دلاری را ثبت کنند. با این حال از آن زمان تاکنون، ارزش بازار دارایی‌های دیجیتال مبتنی هوش مصنوعی همواره در یک روند نزولی قرار داشته و 1 میلیارد دلار از آن کم شده است.

کاهش ارزش بازار ارزهای دیجیتال مبتنی بر AI

به نقل از بیت کوین نیوز، در ابتدای سال میلادی جاری، محصولات متعلق به فضای هوش مصنوعی با تقاضای بسیار زیادی همراه شدند و نرم‌افزارهای این حوزه نیز افزایش قابل‌توجهی یافت. این روند وارد فضای کریپتو نیز شد و درنتیجه آن ارزش بازار ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی به بیش از 4 میلیارد دلار رسید. گفتنی است که در بالاترین سطح خود، بازار ارزهای دیجیتال مبتنی بر AI موفق شد حجم معاملات 444 میلیون دلاری در یک روز را نیز ثبت کند.

- Advertisement -

با این وجود از ماه فوریه تاکنون، ارزش بازار و حجم معاملات این دارایی‌ها با روند نزولی قابل‌توجهی همراه بوده است. داده‌ها بیانگر آن هستند که ارزش بازار 89 دارایی وابسته به حوزه هوش مصنوعی اکنون در محدوده 2.93 میلیارد دلاری قرار دارد. همان‌طور که مشخص است علیرغم اضافه شدن چندین توکن جدید، ارزش بازار کاهش 1.1 میلیارد دلاری را ثبت کرده است.

مطلب مفید: برای خرید بیت کوین و سرمایه گذاری از کجا شروع کنیم؟

در ماه فوریه و اوج 4.03 میلیارد دلاری، بازار ارزهای مبتنی بر AI نزدیک به 0.37% از کل ارزش بازار کریپتو را به خود اختصاص داده بود. در حال حاضر این شاخص به 0.26% کاهش ‌یافته است. قابل‌توجه است که در یک ماه اخیر 5 ارز دیجیتال برتر این حوزه با زیان‌های سنگینی مواجه بوده‌اند.

بزرگ‌ترین دارایی دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی گراف یا GRT است که در 30 روز گذشته سقوط 12.2 درصدی را تجربه کرده است. در رده دوم نیز توکن پروژه Singularitynet قرار دارد که سقوط 8 درصدی را ثبت کرده است. باید اشاره داشت که این دو ارز و دیگر دارایی‌های برتر حوزه AI در بازار کریپتو، شبانه‌روز گذشته را مانند اکثریت بازار با سود پشت سر گذاشتند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان