آیا عملکرد NFTهای سولانا می‌تواند باعث رشد دوباره قیمت SOL شود؟

خانهاخبارآیا عملکرد NFTهای...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پس از فروپاشی صرافی FTX، قیمت سولانا با سقوط سنگینی همراه شد و در تنها 10 روز شاهد ریزش 60 درصدی آن بودیم. به نقل از بین‌کریپتو، در روزهای اخیر خریداران سعی کرده‌اند با حرکت‌های مقطعی و کوچک کمی از این ریزش را جبران کنند اما در این امر ناموفق بوده‌اند.

سقوط قیمت سولانا

در زمان نگارش این مطلب، قیمت سولانا با رشد 1.4 درصدی نسبت به شبانه روز گذشته در محدوده 13.7 دلاری قرار گرفته است. با این وجود، در پی ریزش 23.5 درصدی حجم معاملات و رسیدن آن به 168 میلیون دلار به نظر سرمایه‌گذاران علاقه خود به این ارز دیجیتال را از دست داده‌اند.

- Advertisement -

با این حال و علیرغم ریزش قیمت، شبکه سولانا در چند وقت اخیر عملکرد خوبی داشته و برخی معتقدند با عملکرد مناسب شبکه، قیمت این ارز نیز می‌تواند دوباره با رشد همراه شود.

دامیننس ارزش بازار سولانا روز 31 اکتبر با پولبک بزرگی همراه شد و باعث شد تا ارزش بازار این ارز به محدوده ماه اوت 2021 و قبل از آغاز رالی صعودی بازگردد.

نگاهی به قراردادهای باز و فاندینگ ریت سولانا می‌تواند درک بهتری از جهت بازار و حرکات قیمتی برای سرمایه‌گذاران داشته باشد. در همین راستا، قراردادهای باز سولانا با رشد 3 درصدی همراه بوده و به 196 میلیون دلار رسیده است. در حالی که قراردادهای باز با رشد همراه بودند، فاندینگ ریت همچنان منفی است که نشان از برتری فروشندگان در بازار دارد.

دامیننس ارزش بازار سولانا

مطلب مفید: بررسی و آموزش کامل معاملات فیوچرز MoonXBT

داده‌های بازار فیوچرز نشان می‌دهد که روند بازگشتی با تاخیر همراه شده و فروشندگان در بازار برتری بیشتری نسبت به خریداران دارند. به همین دلیل روند شاهد روند بازگشتی قیمت سولانا نیستیم.

NFTهای سولانا

علیرغم روند نزولی قیمت، فضای NFTهای این شبکه با درخشش خوبی همراه بوده است. روز 6 دسامبر، حجم و تعداد معاملات این توکن‌ها در شبکه با رشد بسیار خوبی همراه شد و به اوج سه هفته‌ای خود رسید.

شاخص NFTهای سولانا

باید اشاره داشت که علیرغم موضوعات اشاره شده، حجم معاملات برای سولانا همچنان با افزایش همراه نشده که نشان از عدم علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دارد. تقاضا برای این ارز همچنان کم است و به همین دلیل احساسات پیرامون آن نیز منفی است.

قیمت سولانا برای آنکه بتواند روند بازگشتی خود را تایید کند، باید سطح 14.4 دلاری و سپس مقاومت روانی 15 دلاری را بشکند. از سویی دیگر، اگر شاهد ادامه یافتن روند نزولی باشیم، قیمت به محدوده 10 دلاری و حتی زیر این سطح سقوط خواهد کرد و کار برای بازگشت آن و سرمایه‌گذاران سولانا دشوارتر خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان